نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Sea of Thieves روی استیم منتشر خواهد شد

به دنبال گذر کردن تعداد بازیکنان بازی Sea of Thieves از ۱۰ میلیون نفر، سازندگان اعلام کردند که این بازی روی پلتفرم استیم نیز منتشر خواهد شد. 

طبق آخرین اخبار بازی، بازی Sea of Thieves برای پلتفرم استیم نیز منتشر خواهد شد و همچنین این نسخه قابلیت کراس‌پلی را با نسخه‌های ایکس باکس وان بازی و فروشگاه ویندوز نیز خواهد داشت. متاسفانه شرکت مایکروسافت تاریخ انتشار دقیقی را برای انتشار بازی اعلام نکرده است اما به گفته‌ی آن‌ها این بازی «به‌زودی» به استیم خواهد آمد. 

بازی شبیه‌ساز دزدان دریایی استودیو Rare، از زمان انتشار خود توانسته است تا ۱۰ میلیون بازیکن مجزا را (از جمله کسانی که روی سرویس ایکس باکس گیم پس بازی را تجربه می‌کنند) به خود جذب کند که به معنی موفقیت بازی Sea of Thieves است. 

این بازی که در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار عرضه شد، در زمان انتشار نتوانست آن‌چنان که باید و شاید نظر بازیکنان و منتقدان را جلب کند. با این حال سازندگان با به‌روزرسانی‌های پی در پی و پشتیبانی بسیار خوب خود از بازی، توانستند محتوای زیادی را شامل مکان‌ها، داستان‌ها و شخصیت‌های جدیدی را به بازی اضافه کنند و تحول خوبی را در آن ایجاد کنند. تحولی که همان‌طور که ذکر شد کاملا نتیجه داده و اکنون Sea of Thieves به بازی فوق‌العاده محبوبی تبدیل شده است. طبق گفته‌ی سازندگان، آن‌ها به مدتی طولانی قرار است تا از بازی پشتیبانی کنند و محتواهای جدیدی را به آن اضافه کنند. بنابراین تشکیل تیم دوم در این استودیو برای ساخت یک بازی فانتزی ادونچر به نام Everwild تاثیری بر پشتیبانی آن‌ها از شبیه‌ساز دزدان دریایی خود نخواهد گذاشت. 

نظر شما راجع به عرضه‌ی بازی Sea of Thieves روی پلتفرم استیم چیست؟ آیا این بازی را تاکنون تجربه کرده‌اید یا منتظر انتشار آن روی این پلتفرم هستید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Euro Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده