// پنجشنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

Scalebound به مرحله تولید بر نمی‌گردد

فیل اسپنسر در جدیدترین مصاحبه‌ی خود در مورد Scalebound صحبت و اعلام کرده که این بازی به مرحله ساخت و تولید باز نخواهد گشت. 

سه سال پیش بود که بازی Scalebound لغو شد. محصولی که قرار بود به‌صورت انحصاری برای ایکس باکس وان عرضه شود و پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames)، وظیفه توسعه آن را برعهده داشت. تابه‌امروز شایعات مختلفی وجود دارد از اینکه مایکروسافت با در اختیار گرفتن دامنه این بازی، همچنان فکر توسعه Scalebound را در سر می‌پروراند یا حتی در حال توسعه آن است.

این در حالی است که طبق جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس مایکروسافت، در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرده که مایکروسافت در حال کار کردن روی Scalebound نیست و ساخت بازی موردی است که ما از آن گذشته‌ایم. وی دراین‌باره می‌گوید:

این یک مورد سخت بود. من احترام زیادی برای پلاتینیوم گیمز و همینطور هیدکی کامیا قائلم. من و تیم من بر این باور هستیم که خصومتی وجود ندارد. ما همچنان هم با آن‌ها گفت‌وگو می‌کنیم و بین تیم‌های ما مشکلی وجود ندارد. ما تلاش کردیم که کار مشترکی را انجام دهیم، اما به نتیجه‌ای نرسید. من از اعلام کردن عمومی کاری که در حال انجام آن هستیم، پشیمان هستم. از بازی‌های Fable Legends و Scalebound درس‌های مختلفی گرفتم؛ اینکه قبل از مطمئن شدن در مورد کاری که قصد انجام آن را داریم، به‌صورت عمومی چیزی را اعلام نکنیم. ما با Scalebound به آن نقطه مورد نظر نرسیدیم. 

فیل اسپنسر در ادامه صحبت‌های خود افزود:

البته که در مورد ناکامی و عدم ارائه یکی از اهداف خود ناراحت هستیم. ما روی آن کار می‌کنیم. من پلاتینیوم گیمز امروزی نیستم، اما تقریبا مطمئن هستم که آن‌ها روی این بازی کار نمی‌کنند. این چیزی است که همه ما با آن کنار آمده‌ایم. این مورد (لغو بازی که سال‌ها در مورد آن صحبت می‌کردیم) چیزی نیست که من از آن به‌عنوان یک نقطه برجسته در کارنامه خود از آن یاد کنم، اما برای آن دسته از افرادی که فکر می‌کنن محصولی در دست ساخت است، باید بگویم که در اشتباه هستید. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده