نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

بازی‌ های رایگان پلی استیشن پلاس آوریل؛ Uncharted 4 و Dirt Rally 2

بازی‌های Uncharted 4: A Thief’s End و Dirt Rally 2.0 قرار است این ماه برای کاربران پلی استیشن پلاس رایگان شوند.

با رسیدن ماه جدید، بازی‌های تازه‌ای هم قرار است به لیست بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس اضافه شوند. از روز هفتم آوریل (۱۹ فروردین) قرار است بازی‌های Uncharted 4: A Thief’s End و Dirt Rally 2.0 برای مشترکان سرویس پلی استیشن پلاس رایگان شوند.

بر اساس گزارشی که در بلاگ پلی استیشن منتشر شده است، هر دو بازی Uncharted 4: A Thief’s End و Dirt Rally 2.0 قرار است از روز سه‌شنبه قابل دانلود باشند. علاوه بر این، بازی‌های رایگان فعلی یعنی Sonic Forces و Shadow of the Colossus هم قرار است کمی دیگر برای دانلود حاضر باشند تا کسانی‌که به‌تازگی قصد تهیه‌ی اشتراک پلی استیشن پلاس را دارند، بتوانند هر چهار بازی را دریافت کنند.

برای دریافت این بازی‌های رایگان، شما باید اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس را تهیه کنید؛ اشتراکی که می‌توانید با قیمت‌های معمول و همیشگی آن را از فروشگاه پلی استیشن تهیه کنید. اگر شما تاکنون این سرویس آنلاین را امتحان نکرده‌اید، می‌توانید از یک دوره‌ی رایگان ۱۴ روزه استفاده کنید که نه تنها بازی‌های رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه می‌توانید آنلاین هم بازی کنید.

بازی آنچارتد 4 آخرین بازی بزرگ از سری آنچارتد است که توسط استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) ساخته شده است. این بازی در سال ۲۰۱۶ راهی بازار شد و سری بازی تحسین‌شده‌ی Uncharted را به سرانجام خود رساند. بازی Dirt Rally 2.0 اثری در سبک مسابقه‌ای و متمرکز روی شبیه‌سازی رانندگی است. این سری بازی به شبیه‌سازی واقع‌گرایشان از رانندگی در شرایط مختلف زمینی و آب‌وهوایی معروف هستند.

درحالی‌که بازی Uncharted 4: A Thief’s End قرار است برای مشترکین پلاس رایگان شود، جدیدترین نسخه‌ی فرعی این سری یعنی Uncharted: The Lost Legacy درحال‌حاضر برای فروش روی فروشگاه پلی استیشن موجود است. اگر دوست دارید ماجراهای نیثن دریک را پیش از اتفاقات آنچارتد 4 بدانید، می‌توانید سری هم به مجموعه‌ی Uncharted: The Nathan Drake Collection بزنید که سه بازی ابتدایی این سری را در خود دارد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی‌های رایگان این ماه پلی استیشن پلاس چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده