مراحل ساخت Ghostwire Tokyo پس از جدایی کارگردان خلاق آن همچنان به خوبی پیش میرود
با اینکه بهصورت رسمی تاکنون خبری از لغو شدن پروسه ساخت بازی Ghostwire Tokyo پس از ترک کردن کارگردان خلاق بازی یعنی ایکومی ناکامورا منتشر نشد، اما بسیاری از طرفداران به علت سکوت خبری این بازی، نگران روند ساخت آن شده بودند. ناکامورا با معرفی بانمک بازی خود، توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند. بااینحال بهنظر میرسد که کنار رفتن او از پروژه، چندان به روند ساخت بازی آسیبی نرسانده است و Ghostwire Tokyo کماکان در حال توسعه است.
طبق آخریناخبار بازی و در طی جدیدترین قسمت از برنامه We Have Cool Friends، پیت هاینز از شرکت بتسدا (Bethesda) به گفتگو با گرگ میلر در مورد مسائل مختلفی از جمله بازی Ghostwire Tokyo پرداخت. او در این گفتگو بیان کرد که:
من بسیار مشتاقم تا هرچه زودتر دو بازی Deathloop و Ghostwire Tokyo را به شما نشان دهم. فعلا نمیتوانم در مورد آنها چیزی بگویم اما در همین حد بدانید که Ghostwire Tokyo ارتباط جالبی با بازی Doom Eternal خواهد داشت که در مورد آن زمانی که از بازی رونمایی کردیم صحبت خواهم کرد. پس از اینکه شما بازی را مشاهده کردید، من کمی توضیح خواهم داد. مطمئنم که که کمی در مورد ارتباط کوچکی که میان این دو بازی وجود دارد، حرفم خواهیم زد.
اینکه منظور هاینز دقیقا از ارتباط میان بازی ساختهی Tango Gameworks با بازی Doom Eternal چیست، اصلا مشخص نیست، اما این موضوع که ساخت بازی با موفقیت پیش میرود خبر بسیار خوشایندی است که میتواند خیال طرفداران را از بابت لغو نشدن آن راحت کند. در حال حاضر میتوان حدس زد که بازی Ghostwire Tokyo یک بازی میان نسلی باشد و برای کنسول نسل بعدی یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نیز عرضه شود.
نظر شما راجع به روند ساخت خوب بازی Ghostwire Tokyo و ارتباط کوچک این بازی با نسخهی آخر سری Doom چیست؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.