نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

بسته الحاقی جدید Halo 5 برای مبارزه با ویروس کرونا منتشر شد

بسته الحاقی ۱۰ دلاری جدیدی برای مبارزه با ویروس کرونا به بازی Halo 5 اضافه شد.

طبق آخرین اخبار بازی، به‌دنبال بازی Call of Duty: Modern Warfare، بازی Halo 5: Guardians نیز میزبان بسته‌ی الحاقی جدیدی برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا (COVID-19) شد. شرکت مایکروسافت این بسته‌ی الحاقی را که امداد و بهبود (Relief and Recovery) نام دارد با قیمت ۱۰ دلار در اختیار مخاطبان قرار داد. تمامی درآمد حاصل از فروش این بسته مستقیما به خیریه صندوق امداد جهانی ویروس کرونا اهدا خواهد شد. این بسته شامل آیتم‌هایی نادر می‌شود که می‌توان از آن‌ها در بخش چندنفره‌ی بازی استفاده کرد. به‌طور دقیق در این DLC پنج آیتم سفارشی‌سازی شده‌ی فوق‌العاده نادر وجود دارد، علاوه‌بر این ۱۰ کارت تقویت‌کننده نادر نیز در این بسته الحاقی هستند که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها برای ارتقای سریع‌تر رتبه‌ی خود در بخش چندنفره‌ی بازی از آن‌ها استفاده کنند. این DLC تا تاریخ ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) در دسترس خواهد بود.

برای خرید این بسته‌ی الحاقی می‌توان ازطریق منوی بازی Halo 5 یا فروشگاه ایکس‌باکس اقدام کرد. این اقدام مایکروسافت می‌تواند سرمایه‌ زیادی را برای مبارزه با ویروس کرونا جمع‌آوری کند؛ چرا که در گذشته پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی Halo 5 نشان داده‌اند که می‌توانند بسیار پرسود باشند و طرفداران هزینه‌ی زیادی را برای آیتم‌های مختلف پرداخت می‌کنند. 

حساب کاربری توییتر هیلو در مورد اضافه شدن بسته‌ی الحاقی Relief and Recovery چنین نوشت: 

با کمک به افراد نیازمند یک قهرمان باشید. از گروه‌های آسیب دیده که نیازمند مراقبت‌ هستند با بسته‌ی الحاقی Relief and Recovery در بازی Halo 5 پشتیبانی کنید. تمامی درآمد مستقیما به صندوق امداد Global Giving منتقل خواهد شد. 

همان‌طور که اشاره شد، Halo 5 نخستین بازی‌ای نیست با قرار دادن محتویات قابل پرداخت سعی در جمع‌آوری سرمایه مردمی برای مبارزه با ویروس کرونا را دارد. پیش از این نیز بازی Call of Duty: Modern Warfare با بسته‌ی الحاقی Defenders برای کمک به جانبازان ارتش در این دوره‌ی استرس‌زا اقدام کرده بود. 

نظر شما راجع به اقدامات خیر‌خواهانه سازنده‌ی بازی‌های مختلف برای مبارزه با ویروس کرونا چیست؟ آیا شما نیز با خرید این بسته‌های الحاقی در این نیکوکاری سهیم می‌شوید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده