نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

بازی Ace Combat 7 در آینده میزبان هواپیمای جدید خواهد شد

استودیوی باندای نامکو، خالق و ناشر بازی Ace Combat 7، در بیانیه اخیر خود اعلام کرد که هواپیمای جدیدی در آینده از طریق بسته الحاقی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

در سال ۱۹۹۲ استودیوی Bandai Namco بالاخره اثری را برای طرفداران هواپیماهای جنگی و نبردهای حماسی هوایی روانه بازار کرد. مجموعه Ace Combat تابه امروز با پیشرفت تکنولوژی، توانسته روز‌به‌روز طرفداران بیشتری را برای خود دست‌وپا کند و به یکی از مهمترین مجموعه‌های این ژانر از بازی‌های ویدیویی و همچنین استودیوی باندای نامکو تبدیل شود.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید،‌ احتمالا اطلاع دارید که پس از سکوت طولانی، تیم سازنده، بالاخره سال گذشته هفتمین نسخه از مجموعه Ace Combat تحت عنوان Ace Combat 7: Skies Unknown را روانه بازار کرد. اثری که با داشتن مشکلات کوچک، اما باز هم توانست کیفیت و عظمت خود را به همگان ثابت کند.

یکی از دلایل موفقیت نسخه Skies Unknown، پشتیبانی بالای تیم سازنده و عرضه بسته‌های الحاقی مختلف و متنوع برای آن است. باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، درحالیکه تنها چند ماه از انتشار دومین بسته الحاقی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown می‌گذرد، استودیوی باندای نامکو در بیانیه اخیر خود از سومین و جدیدترین بسته الحاقی بازی نیز خبر دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد تیم سازنده در حال کار روی اضافه کردن هواپیمای جدیدی برای علاقه‌مندان به بازی است.

البته باید توجه داشته باشید که در حال حاضر از نوع هواپیمایی که قرار است اضافه شود و همچنین تعداد آن، هنوز اطلاعاتی اعلام نشده است. تنها مسئلهای که تا امروز می‌توان با اطمینان از آن صحبت کرد، پشتیبانی و حمایت باندای نامکو پس از گذشت یک سال از زمان عرضه بازی است که همین امر نشان‌دهنده موفقیت و محبوبیت بالای این نسخه نیز است.

اگر اطلاعات خاصی از بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در اختیار ندارید، پیشنهاد می‌شود نقد و بررسی زومجی از این بازی را مطالعه کرده تا از دلایل کسب نمره ۸.۵ آن آگاه شوید.

بازی Ace Combat 7 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار دارد. اگر شما هم این نسخه از مجموعه قدیمی و پرطرفدار Ace Combat را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود را ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده