نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

دو بازی جدید از مجموعه Kingdom Hearts در دست ساخت قرار دارند

تتسویا نومورا، کارگردان سری Kingdom Hearts، در مصاحبه اخیر خود رسما اعلام کرد که دو بازی جدید از این مجموعه در دست ساخت قرار دارند که یکی از آنها به‌زودی نیز روانه بازار می‌شود.

اگر از طرفداران آثار نقش‌ آفرینی و به‌خصوص دنیای جذاب و دوست‌داشتنی دیزنی باشید، احتمالا برای یک بار هم که شده یکی از بازی‌های مجموعه پرطرفدار Kingdom Hearts را تجربه کرده‌اید. مجموعه‌ای که تا امروز بالغ‌بر دوازده اثر از آن در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. استودیوی Square Enix، سازنده و ناشر بازی، در این سال‌ها همواره تلاش کرده در هر نسخه از بازی، سبک‌های تازه‌ای به آن اضافه کند.

بالاخره سال گذشته بود که تیم سازنده جدیدترین نسخه این مجموعه تحت عنوان Kingdom Hearts 3 را منتشر کردند. اثری که به‌واسطه گیم‌پلی جذاب و محتویات بی‌شمار خود، توانست موفقیت زیادی را برای اسکوئر انیکس کسب کرده و لقب پرفروش‌ترین بازی سال 2019 ژاپن را به‌خود اختصاص دهد. از همین‌رو قابل پیش‌بینی بود که این استودیوی ژاپنی برنامه‌‌های زیادی برای علاقه‌مندان به مجموعه Kingdom Hearts در سر دارد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که یکی از همین پروژه‌های در دست ساخت، بازی موبایل Kingdom Hearts: Dark Road است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد قضیه تنها به یک بازی موبایل خلاصه نمی‌شود؛ چراکه تتسویا نومورا، کارگردان سری Kingdom Hearts، در مصاحبه اخیر خود به‌صورت رسمی تایید کرد که علاوه‌بر Kingdom Hearts: Dark Road، دو بازی جدید از این مجموعه در دست ساخت قرار دارند که یکی از آنها به‌زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

باتوجه به اینکه حدود دو ماه پیش نومورا اعلام کرده بود که سری Kingdom Hearts برای اسکوئر انیکس از اهمیت بالایی برخوردار است و دو تیم مجزا برای انتشار آثار جدیدی از این مجموعه در تلاش هستند، احتمالا سال جاری، سال شلوغی برای طرفداران مجموعه محبوب Kingdom Hearts خواهد بود.

اگر شما هم بازی Kingdom Hearts را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده