نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Monument Valley 2 برای مدت محدودی روی اندروید و آیفون رایگان شد

بازی Monument Valley 2 برای مدتی محدود و به دلیل شرایط ویژه‌ی اخیر، در فروشگاه‌های اندروید و iOS به صورت رایگان عرضه شد.

اگر به خاطر شرایط ویژه و قرنطینه‌ی خانگی، زمان زیادی را صرف وقت گذرانی با گوشی موبایل خود می‌کنید، Monument Valley 2 به شما کمک خواهد کرد تا این زمان را با لذت ماجراجویی در محیط حیرت انگیز این بازی سپری کنید. شما می‌توانید همین الان به مراجعه به اپ استور آیفون یا آیپد، و همچنین گوگل پلی استور گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید، Monument Valley 2 را به صورت رایگان دانلود کنید.

استودیوی بازی سازی Ustwo Games در پست توییتری جدید خود، با اعلام این خبر می‌نویسد: 

گاهی اوقات ما برای تسکین عاطفی مشکلات‌مان به آغوشی گرم نیاز داریم. حالا ما نیز قصد داریم تا این آغوش گرم را به صورت مجازی برای کلیه‌ی مخاطبان بازی‌های پلتفرم موبایل فراهم کنیم. شما می‌توانید برای مدت کوتاهی Monument Valley 2 را به صورت رایگان از اپ استور و پلی استور دانلود کنید. از آن لذت ببرید!

بازی Monument Valley 2 مثل قسمت اول خود در سال ۲۰۱۴ یک بازی معمایی است که شما را در یک مسیر رنگارنگ، مینیمالیست و با مناظر و چشم اندازهای فوق العاده زیبا همراهی می‌کند. این بازی با این که در مراحل ابتدایی خود بسیار ساده به نظر می‌رسد، رفته رفته به یک چالش جدی تبدیل خواهد شد. در Monument Valley باید کاراکتر بازی را از مسیرهای پیچیده‌ای به جایگاه مورد نظر آن برسانید. در این راه، مشخصه‌های مختلفی مانند نوع نگاه شما به فضا و تجسم اشیا محیط موجب می‌شود تا گاهی اوقات یک مسیر ظاهراً غیرممکن، به سادگی ممکن شود.

بازی Monument Valley 2

بازی Monument Valley 2 براساس نسخه اول خود ساخته شده و نسبت به آن یک سری مکانیزم‌های جدید برای جهت یابی به بازی اضافه کرده است. یک بار دیگر داستان این بازی بدون استفاده از حتی یک کلمه بازگوش شده و موجب می‌شود تا تعامل دو شخصیت بازی در سبک خاص این مجموعه، به یک قصه دوست داشتنی بدل شود. بعد از این که یک سری اشکال هندسی باعث ایجاد فاصله میان این دو شخصیت بازی می‌شود، شما تلاش خواهید کرد تا با حل کردن این پازل‌ها، هر چه سریع‌تر این دو را به هم برسانید.

استودیوی Ustwo Games تأیید کرده که نسخه سوم بازی‌های Monument Valley نیز در دست ساخت است و این پروژه توسط یک کارگران جدید هدایت می‌شود. این استودیو، بازی Assemble With Care را نیز اواخر سال گذشته میلادی به صورت انحصاری برای اپل آرکید عرضه کرد که به تازگی این انحصار از بازی برداشته شده و حالا می‌توانید آن را از استیم دانلود کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، به فهرستی از بهترین بازی‌هایی که می‌توانید در دوران قرنطینه و با گوشی‌های هوشمند خود تجربه کنید، دسترسی داشته باشید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده