نویسنده: حسین صدری
// شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

تاریخ عرضه The Dark Pictures: Little Hope احتمالا فاش شده است

به‌تازگی یک خرده‌فروش آلمانی تاریخ عرضه‌ی بازی بعدی از سری The Dark Pictures Anthology یعنی Little Hope را فاش کرده است.

یکی از جالب‌توجه‌ترین پروژه‌هایی که روند ساخت آن‌ها در چند سال اخیر کلید خورده، مجموعه بازی‌های اپیزودیک The Dark Pictures Anthology است که توسط استودیوی سوپر مسیو گیمز (Supermassive Games) ساخته می‌شوند و بندای نامکو (Bandai Namco) آن‌ها را منتشر می‌کند. این سری بازی که در اپیزودهای کوچک‌تر و جداگانه از یکدیگر ساخته می‌شود، داستان‌گویی چند شاخه در سبک‌های مختلفی از ژانر ترسناک را هدف گرفته و با مواجه کردن بازیکنان با انتخاب‌های گوناگون، مسیرهای جدیدی را پیش‌روی آن‌ها قرار می‌دهد. شیوه‌ای که پتانسیل‌های گوناگونی را در اختیار سازندگان قرار می‌دهد تا قصه‌های تاثیرگذاری روایت کنند. اولین بازی‌ای که از این سری ساخته و روانه‌ی بازار شد Man of Medan نام داشت و چندی پیش توانست توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند. اما دومین قسمت از این مجموعه که Little Hope نام دارد، درحال حاضر روند ساختش را طی می‌کند و ممکن است در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه‌ی آن باشیم.

یک خرده‌فروش آلمانی به نام Saturn ممکن است به‌اشتباه تاریخ انتشار بازی را فاش کرده باشند. آن‌ها بلافاصله بعد از این اتفاق تاریخ یاد شده را حذف کردند، اما کاربران ردیت (Reddit) پیش از برداشته شدن متوجه آن شدند. بنابر گفته‌ی آن‌ها، ۱۵ جولای سال جاری (۲۵ تیر ۱۳۹۹) تاریخی است که برای عرضه‌ی این بازی در نظر گرفته شده؛ تاریخی که حدودا با عرضه‌ی قسمت قبلی این مجموعه Man of Medan یک سال فاصله دارد. شما می‌توانید ازطریق این لینک به پستی که در ردیت منتشر شده دسترسی پیدا کنید و صفحه‌ی ذخیره شده از وبسایت Saturn را ببینید.

تاکنون اطلاعات چندان زیادی از این بازی در دسترس نیست؛ اما طبق تیزری که در انتهای بازی Man of Medan از اپیزود جدید پخش شد، می‌دانیم که داستان بازی درباره‌ی چهار دانش‌آموز است که به‌همراه معلم‌شان در شهر کوچک و اسرار آمیزی به نام Little Hope گیر افتاده‌اند.

به شهر لیتل هوپ خوش آمدید؛ جایی که می‌توانید شاهد نماهایی ترسناک از گذشته باشید. نماهایی که از دوران محاکمه‌ی جادوگران سیلم در قرن ۱۷ام شکل گرفته‌اند.

از دست اشباح خطرناکی که بی‌امان شما و اعضای گروهتان را تعقیب می‌کنند فرار کنید؛ پیش از اینکه آن‌ها روحتان را به اعماق جهنم ببرند.

به‌صورت آنلاین با یکی از دوستانتان بازی کنید یا به‌صورت آفلاین تا پنج نفر از دوستانتان را بازی دهید و آن‌ها را در داستان و بازی خود شریک کنید. انتخاب‌های هوشمندانه انجام دهید و جان هم‌تیمی‌هایتان را حفظ کنید.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی جدید از این سری چیست؟ چه انتظاراتی از قسمت جدید سری دارید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده