نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

دموی رایگان بازی Life is Strange 2 منتشر شد

نسخه دموی بازی Life is Strange 2 برای پلی استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان به‌رایگان در دسترس قرار گرفته است.

بنابر جدیدترین اخبار بازی، نسخه‌ای آزمایشی از بازی Life is Strange 2 به تازگی برای پلی استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی منتشر شده است. بازی در مجموع شامل پنج اپیزود است و  به نظر می‌رسد این نسخه‌ی دمو روی اپیزود اول بازی متمرکز است.

بازی Life is Strange 2 درباره دو برادر به نام‌های سن و دنیل دیاز ساخته شده است. دو برادری که پس از به‌هم ریختن اوضاع زندگی‌شان، در حال از سرگذراندن سفری بدون تجهیزات از این سو به آن سوی کشور هستند. توسعه دهنده بازی، یعنی استودیو Dontnod از بازی به صورت «داستانی اجتماعی و به‌هم‌پیوسته‌ درباره تعصب، باخت، برادری و امید» تعریف می‌کند. دومین بازی مجموعه به کاراکترهای کاملا متفاوتی می‌پردازد، اما تناسب داستان‌گویی و المان تصمیم‌گیری برای طرفداران نسخه اول Life is Strange آشنا خواهد بود. 

نکته قابل توجه درباره برادر کوچک‌تر یعنی دنیل، قدرت ماورالطبیعی او در باب جابه‌جایی اجسام با ذهن است. این قدرت دنیل در بازی به نوعی واجد اهمیت است، با پیشگیری از فاش شدن داستان، قدرت‌های دنیل روابط او با برادرش و ذات سفرشان را شکل می‌دهند. علاوه بر این همه، این قدرت‌ها به داستان بازی نیز المان فانتزیِ دوست داشتنی‌ای را برای بازی کردن می‌بخشند. یادآوری اینکه، از نظر مضمون شباهت‌هایی بین Life is Strange 2 و نسخه اول بازی وجود دارد، اما مخاطره‌ها، محیط و پویایی شخصیت‌ها با نسخه اول کاملا متفاوت هستند.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده