نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۱

شایعه راه‌یابی اش ویلیامز به بازی Mortal Kombat 11 بار دیگر قوت گرفت

شایعه راه‌یابی شخصیت Ash Williams از سری Evil Dead به بازی مورتال کامبت ۱۱ با انتشار ایمیلی از شرکت برادران وارنر باری دیگر قوت گرفت.

نخستین Kombat Pack بازی Mortal Kombat 11 (ساخته استودیو NetherRealm) هم معرفی و منتشر شد و برخلاف شایعات قبلی خبری از شخصیت اش ویلیامز از سری Evil Dead نشد. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که طرفداران نباید به این زودی امید خود را از اضافه شدن این شخصیت به این بازی قطع کنند. طبق آخرین اخبار بازی، ایمیلی از سوی شرکت برادران وارنر برای برخی از بازیکنان بازی Mortal Kombat 11 ارسال کرده است، اشاره‌‌هایی به اضافه شدن اش ویلیامز به این بازی کرده است. این ایمیل که در واقع برای با خبر کردن بازیکنان از این موضوع بوده که شخصیت Spawn هم‌اکنون در دسترس است، در انتهای ایمیل که معمولا شامل اسامی سازندگان و شرکت‌هایی است که در ساخت بازی دخیل بوده‌اند،‌ می‌شود، در کمال تعجب اشاره‌ای به کلمه‌ی Ash شده است.

این ایمیل مورد توجه طرفداران قرار گرفته است و بازار شایعات پیرامون بازی را باری دیگر داغ کرده است. کلمه‌ی Ash در این ایمیل احتمالا به همان اش ویلیامز اشاره دارد چرا که در ادامه ذکر شده است که لایسنس این شخصیت در اختیار شرکت مترو گلدن مایر و اوریون پیکچرز است. کاربری در توییتر تصویر زیر را با عبارتی تعجب‌آمیز ارسال کرده است که مشاهده آن خالی از لطف نیست. 

Ash Williams in Mortal Kombat 11

سایت‌هایی مانند ComicBook برای دریافت اطلاعات بیشتر با شرکت برادران وارنر تماس حاصل کرده‌اند که البته تاکنون پاسخی در این مورد دریافت نکرده‌اند. 

این اولین‌بار نیست که شایعاتی پیرامون اضافه شدن شخصیت سری Evil Dead یعنی اش ویلیامز به بازی مورتال کامبت ۱۱ شکل می‌گیرد. نخستین شایعه مربوط به زمانی بود که جستجوی گوگل در مورد این بازی شامل تبلیغی می‌شد که در آن به اش ویلیامز در موتال کامبت ۱۱ اشاره می‌کرد. جستجوی بازی موتال کامبت 11 در گوگل هم‌اکنون دیگر چنین نتیجه‌ای را در پی ندارد اما همان مدت کم کافی بود تا بازیکنان این موضوع را جدی بگیرند و به اضافه شدن اش ویلیامز به‌عنوان بسته‌ی الحاقی به بازی امیدوار باشند.  

این شایعات زمانی که بروس کمپبل، بازیگر شخصیت اش ویلیامز آن‌ را رد کرد برای مدتی از اذهان دور شد. او در این مورد به صراحت اعلام کرد که «اش از سری Evil Dead به بازی Mortal Kombat 11 اضافه نخواهد شد». برخی از طرفداران البته امیدوار بودند که کمپبل در این سخن با کلمات بازی کرده باشد و به نوعی موضوع را منحرف کرده باشد. با توجه به اینکه در ایمیل شرکت برادران وارنر به این اشاره شده که شخصیت اش از فیلم Army of Darkness (سومین فیلم از مجموعه Evil Dead) لایسنس شده است، احتمال این موضوع بالا می‌رود. ممکن است که منظور کمپبل این بوده باشد که اش نه از فیلم Evil Dead بلکه از فیلم Army of Darkness به بازی اضافه خواهد شد. 

با‌این‌حال نه استودیو NetherRealm و نه شرکت Warner Bros در این مورد تاکنون صحبتی نکرده‌اند و باید تا اعلام رسمی یکی از این دو منتظر ماند و دید که بالاخره اش ویلیامز به Mortal Kombat 11 خواهد آمد یا خیر. 

نظر شما راجع به اضافه شدن شخصیت محبوب سری Evil Dead به بازی Mortal Kombat 11 چیست؟ آیا تمایل دارید تا اش ویلیامز یکی از بسته‌های الحاقی آینده بازی باشد؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Comic Book
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده