// پنجشنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱

آهنگساز بازی‌ های Sekiro و Bloodborne وظیفه آهنگسازی Elden Ring را برعهده دارد

یوکا کیتامورا، آهنگساز بازی‌های فرام سافتور، در حساب کاربری توییتر خود تایید کرده است که وظیفه آهنگسازی Elden Ring را برعهده دارد.

یکی از جذابیت‌های بازی‌های فرام سافتور (FromSoftware) در واقع ساندترک‌های آن است که به‌خوبی با فضای مبارزات و باس فایت‌ها هم‌خوانی دارد. تابه‌امروز، تمامی بازی‌های فرام سافتور نظیر Dark Souls 3، Bloodborne و Sekiro: Shadows Die Twice توسط یوکا کیتامورا آهنگسازی شده است و این سوال در ذهن مخاطبان به‌وجود آمده بود که آیا شاهد آهنگ‌های هیجان‌انگیز او در بازی Elden Ring هم خواهیم بود یا خیر.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از هواداران در توییتر از یوکا کیتامورا پرسیده است که آیا وظیفه آهنگسازی بازی الدن رینگ را برعهده دارد یا خیر؟ کیتامورا در جواب به این کاربر اعلام کرده که وی آهنگساز بازی Elden Ring را انجام می‌دهد. بااین‌حال این خبر آن‌چنان دور از ذهن نبود، زیرا کیتامورا وظیفه آهنگسازی بازی‌های اخیر فرام سافتور را برعهده داشته است و باتوجه‌به این موضوع، احتمال استفاده از او برای بازی Elden Ring هم بالا بود. تنها موردی که مشخص نشده، این است که آیا او آهنگساز اصلی است یا در تیم آهنگسازی بازی قرار دارد.

از زمان معرفی بازی الدن رینگ در نمایشگاه E3 2019 تابه‌امروز، دیگر اخبار رسمی از این بازی منتشر نشد و تنها شایعات مختلفی حول زمان عرضه و جهان بازی بودیم. استودیو فرام سافتور همیشه از این سکوت برای انتشار اخبار بیشتر حول بازی‌های جدید خود استفاده می‌کند. تابه‌امروز مشخص شده که Elden Ring برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود و به احتمال زیاد پس از عرضه کنسول‌های نسل بعد، در اختیار کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس هم قرار می‌گیرد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده