// چهار شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۳

احتمال عرضه بازی God of War برای پی سی وجود دارد

به‌تازگی گزینه «فقط روی پلی استیشن» از صفحه بازی God of War وبسایت پلی استیشن حذف شده است و شایعه عرضه بازی روی پی سی را قوت بخشیده است.

پس از تایید بازی Horizon Zero Dawn برای عرضه روی کامپیوتر، شایعاتی به‌وجود آمد از اینکه سونی قصد دارد تمامی بازی‌های انحصاری ابتدای نسل هشتم خود را در اختیار کاربران پی سی قرار دهد. این در حالی است که هرمن هالست، رئیس استودیوهای جهانی پلی استیشن، اعلام کرد که سونی برنامه‌ای برای عرضه بازی‌های انحصاری سابق خود برای کامپیوتر ندارد. این در حالی است که جدیدا اتفاقی در وبسایت پلی‌استیشن رخ داده که خبر از تایید بازی God of War برای کامپیوتر می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در وبسایت پلی‌استیشن و صفحه بازی God of War، عبارت «فقط روی پلی استیشن» حذف شده است. ازاین‌رو احتمال می‌رود در روزهای آینده شاهد معرفی این بازی برای PC باشیم. در گذشته و قبل از معرفی بازی هورایزن زیرو داون هم شاهد اتفاق مشابهی در وب‌سایت پلی‌استیشن بودیم. همچنین بازی‌هایی نظیر Death Stranding یا Detroit: Become Human هم این نوشته را ندارند. در صورتی که سایر بازی‌های انحصاری پلی استیشن 4 مثل Dreams ،Bloodborne یا Marvel's Spider-Man، دارای نوشته «فقط روی پلی استیشن» هستند.

از طرفی امکان دارد تنها یک اشتباه از سوی پلی‌استیشن آمریکا باشد، زیرا در سایر ریجن‌ها مثل استرالیا، با اینکه نوشته ذکر شده کلا وجود ندارد، اما بازی در فهرست بازی‌های انحصاری قرار دارد. همچنین در توضیحات گاد آو وار هم ذکر شده است که یک بازی انحصاری است. 

God of War

اتفاق دیگر این است که بازی برای PC هم عرضه خواهد شد. در گذشته و پس از تایید Death Stranding برای پی‌سی، شخصی در توییتر از کوری بارلوگ پرسید که آیا God of War را روی پی‌سی خواهیم دید؟ بارلوگ علاقه خود را به این تصمیم نشان داد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که سونی چه واکنشی را نشان می‌دهد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده