نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

بازی Paladins در فروشگاه اپیک در دسترس قرار گرفت

علاقه‌مندان به بازی‌های شوتر می‌توانند از طریق فروشگاه اپیک، بازی Paladins را به‌صورت رایگان به همراه چهار قهرمان و پوسته‌های آنها و همچنین صندوقی از الماس دریافت کنند.

استودیوهای های-رِز (Hi-Rez Studios) حدود چهار سال پیش یک بازی شوتر با حال‌وهوای جدید و با تکیه بر کار گروهی عرضه کرد. بازی شوتر Paladins به گیمرها اجازه انتخاب از بین شخصیت‌هایی با توانایی‌های خاص را می‌دهد که از این بابت یادآور و قابل مقایسه با بازی Overwatch است؛ این شباهت تا حدی زیاد است که بسیاری اعتقاد دارند که تیم سازنده از ساخته استودیوی بلیزارد الهام و حتی تقلیدهای زیادی کرده است.

اگر Paladins را تجربه کرده باشید، اطلاع دارید که در این بازی ۴۴ قهرمان با قابلیت‌های متنوع در چهار کلاس اولیه (Front Lines، کلاس Damages ،Supports و Flanks) وجود دارند. تیم سازنده پیش از اینکه بازی Paladins را در سال ۲۰۱۸ راهی کنسول نینتندو سوییچ کند، در ابتدا برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی روانه بازار کرده بود.

بازی Paladins

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، افرادی که به هر دلیلی بازی Paladins را تا حالا تجربه نکرده‌اند، می‌توانند از هم‌اکنون و از طریق فروشگاه اپیک آن را برای مدت محدودی همراه با باندلی از چهار کاراکتر و همچنین صندوقچه‌ای از طلا و الماس دریافت کنند.  

اگرشما هم به‌دنبال یک بازی شوتر با حال‌وهوای جدیدی هستید، به‌نظر می‌رسد بازی Paladins می‌تواند رضایت شما را جلب کرده و برای مدتی سرگمتان کند. درصورتی که تا به امروز آن را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده