// چهار شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

تصویر فاش شده از بازی لغو شده Star Wars 1313 شخصیت اصلی آن را نشان می‌دهد

تصویری از بازی Star Wars 1313 که ساخت آن چندین سال پیش لغو شد، منتشر شده است که نشان می‌دهد Boba Fett، بانتی هانتر معروف شخصیت اصلی بازی بوده است.

ماجرای توسعه و لغو شدن بازی Star Wars 1313 بسیار طولانی است. این بازی در رویداد E3 2012 توسط شرکت LucasArts رونمایی شده بود و قرار بود با یک بازی عمیق و خاص از مجموعه جنگ ستارگان روبه‌رو باشیم. اما پس از مدتی که شرکت دیزنی امتیاز مجموعه Star Wars را خریداری کرد، بدون معطلی بازی Star Wars 1313 را لغو کرد. پیش از لغو شدن بازی شایعه‌های زیادی پیرامون بازی وجود داشت که همگی به حضور Boba Fett، بانتی هانتر معروف اشاره داشت که قرار است شخصیت اصلی این بازی باشد.

حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، تصویری از Star Wars 1313 منتشر شده است که تمام این شایعه‌ها را به‌درستی اثبات می‌کند. این تصویر در وب‌سایت ردیت منتشر شده است و اگرچه مشخص نیست چه منبعی دارد، اما بسیار عالی به‌نظر می‌رسد و می‌توان به‌خوبی شخصیت Boba Fett را در آن مشاهده کرد. همان‌طور که در تصویر نیز مشخص است، این بانتی هانتر معروف یک زره مندلوریان بر تن دارد و تصویر یک سلاح و نوعی شعله‌افکن هم در چپ و راست تصویر دیده می‌شود. تمامی این شواهد احتمال بوبا فت بودن این کاراکتر را به‌شدت تقویت می‌کنند.

بازی Star Wars 1313

تصور این‌که بوبا فت در این بازی چه اهدافی را دنبال می‌کرده است، یک جنبه بازی و شهر زیبایی که احتمالا همان سیاره Coruscant است هم جنبه دیگر بازی است که آرزو می‌کردیم واقعا این بازی ساخته می‌شد. اگر مجموعه لگو را کنار بگذاریم، به‌جرات می‌توان گفت که تا حالا پیش نیامده که مرکز بزرگ و پرشکوه امپراطوری را در بازی‌های ویدیویی ببینیم. این سیاره سراسر شهر با جمعیتی حدود یک تریلیون نفر، می‌توانست پر از کاراکترهای جذاب و متنوع باشد که به سوژه‌های داغی در بازی‌های ویدیویی تبدیل شوند.

متاسفانه هیچ‌وقت بازی Star Wars 1313 ساخته نشد و این پروژه سال‌ها پیش برای همیشه لغو شده است. شاید بتوان امید داشت که در آینده شاهد ساخت یک بازی از مجموعه جنگ ستارگان باشیم که مضمونی مشابه Star Wars 1313 داشته باشد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده