نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

رویداد ویژه Revenge of the Cartels بازی Borderlands 3 ماه آوریل برگزار می‌شود

بازی Borderlands 3 از ماه آوریل میزبان یک رویداد داخلی ویژه خواهد بود؛ ضمن اینکه ظرفیت لِوِل بازی نیز از هفته‌ی آینده به ۵۷ افزایش خواهد یافت.

توسعه‌دهندگان Gearbox در خلال اپیزود جدید برنامه‌ی Borderlands Show خبر افزایش ظرفیت لِوِل بازی Borderlands 3 را درکنار یک رویداد ویژه‌، با عنوان Revenge of the Cartels اعلام کردند. علاوه‌بر بسته‌ الحاقی «Love, Guns, and Tentacles» که از فردا به‌صورت رسمی منتشر خواهد شد، حداکثر ظرفیت لول از ۵۳ به ۵۷ افزایش پیدا می‌کند. ازاین‌رو، بازیکنان می‌توانند چهار امتیاز مهارت یا اسکیل پوینت بیشتر دریافت کرده و به‌صورت همزمان از دو قابلیت Capstone استفاده کنند.

ضمن اینکه بازیکنان می‌توانند از اواخر این هفته در رویداد ECHOcast Twitch Extension شرکت کنند. طرفداران گیم استریمینگ می‌توانند ازطریق رویداد آنلاین Moxxtail ECHOcast Twitch با استریمرهای محبوب خود، ارتباط برقرار کرده و از آن‌ها حمایت کنند. این رویداد جدید، از واحد پول ویژه‌ی سرویس Twitch به نام «Twitch Bits» استفاده کرده و مجموع مقادیر جمع آوری شده را به محض دریافت به حساب استریمرها اضافه خواهد کرد.

در ماه آوریل، دو آپدیت محتوای رایگان نیز برای بازی منتشر خواهد شد که Mayhem Mode 2.0 و رویداد فصلی Revenge of the Cartels نام خواهند داشت. شما می‌توانید ازطریق لینک زیر به ویدیوی قسمت جدید برنامه Borderlands Show نیز دسترسی داشته باشید:

تماشا از یوتیوب

در رویداد Revenge of the Cartels، شاهد بازگشت Maurice و مأموریت جدید بازیکنان برای ازبین‌بردن عوامل کارتل در سرتاسر Borderlands خواهیم بود. شما برای ملاقات با مائوریس، به Mansion که یک منطقه جدید در بازی خواهد بود، اعزام می‌شوید. بعد از رسیدن به این مکان، باید خود را برای رویارویی با یک باس فایت قدرتمند آماده کنید. این مبارزه شامل قسمت‌های مختلفی خواهد بود که نحوه‌ی مبارزه شما در هر قسمت از آن تغییر خواهد کرد.

این رویداد، شش هفته به طول خواهد انجامید، اما می‌توان در طول مدت زمان برگزاری رویداد، آن را متوقف و از سرگیری کرد. شما می‌توانید در این مدت، از بسته الحاقی Guns, Love, and Tentacles نیز لذت ببرید. این DLC به بتل پس بازی Borderlands 3 و همچنین نسخه Super Deluxe Edition این بازی اضافه خواهد شد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده