// چهار شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱

Photo Mode بازی Death Stranding به پلی استیشن 4 راه پیدا می‌کند

هیدئو کوجیما در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که Photo Mode بازی Death Stranding برای پلی استیشن 4 هم منتشر می‌شود. 

مقاله‌های مرتبط:

بازی Death Stranding در تاریخ ۱۳ خرداد ماه (دو ژوئن) برای کاربران کامپیوتر در دسترس قرار می‌گیرد. در زمان معرفی نسخه پی سی اعلام شد که کاربران می‌توانند از حالت عکاسی یا همان Photo Mode استفاده و لحظات جذاب و متفاوتی را ثبت کنند. این در حالی است که حالت عکاسی، روی نسخه پلی استیشن 4 بازی وجود نداشت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، هیدئو کوجیما، کارگردان دث استرندینگ، با انتشار یک توییت اعلام کرده که حالت عکاسی برای کاربران پلی‌استیشن 4 هم در دسترس قرار می‌گیرد. به‌‌عبارتی کوجیما و تیم او سخت در تلاش هستند تا در جریان آپدیت بازی در انتهای ماه مارس، Photo Mode را هم در دسترس کاربران قرار دهند. ازاین‌رو پس از عرضه حالت عکاسی، کاربران PS4 در طول ماجراجویی خود در محیط بازی می‌توانند عکس‌های دلخواه خود را ثبت کنند.

در گذشته تنها در اتاق سم قادر به انجام این کار بودید. همچنین وجود فیلترهای متنوع و استفاده از متن روی تصویر، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند تصاویر خلاقانه‌ای را خلق کنند. در ادامه می‌توانید تصاویری را که کوجیما از حالت عکاسی بازی روی پلی‌استیشن 4 منتشر کرده، در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Death Stranding توانست نمره ۹ را از زومجی دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی دث استرندینگ در نهایت به محصولی کاملا سلیقه‌ای تبدیل شده است. هرچند بازی انواع و اقسام سازه‌ها، آیتم‌ها و اسلحه را دارد اما در نهایت گیم‌پلی متفاوت آن نمی‌تواند تمام بازیکنان را مجذوب خود کند. البته اگر با آن کنار بیایید و وظیفه سم را به عنوان یک پورتر قبول کنید، نهایت لذت را از دنیای بازی خواهید برد. دث‌استرندینگ چه در ارائه داستانی اوریجینال و چه در زمینه طراحی و موسیقی توانسته تا محصولی درخور را ارائه کند. اگر تجربه‌ای متفاوت می‌خواهید دث استرندینگ بازی شما خواهد بود در غیر این صورت بهتر است به گزینه‌های دیگری فکر کنید.

Death Stranding

Death Stranding

Death Stranding


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده