نویسنده: نیما احمدی
// دوشنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

رانندگان مسابقات فرمول یک در بازی ویدیویی 2019 F1 رقابت می‌کنند

به‌دلیل لغو شدن مسابقات فرمول یک، رانندگان این مسابقات حرفه‌ای تصمیم گرفتند تا در مسابقات مجازی F1 با یکدیگر رقابت کنند.

فصل جدید مسابقات فرمول یک (F1)، مانند بیشتر مسابقات بزرگ بین‌المللی دیگر، در حال‌حاضر متوقف شده است. رانندگان این مسابقات حرفه‌ای برای مشغول کردن خود، یکی از بهترین راه‌ها را برای به چالش کشیدن دیگر بازیکنان آنلاین پیدا کرده‌اند. این رانندگان تلاش می‌کنند تا در بازی ویدیویی F1 2019 با یکدیگر رقابت کنند.

مانند فوتبالیست‌های لیگ اسپانیا که آخر هفته‌ی خود را در بازی FIFA 20 سپری کردند، برگزارکنندگان مسابقات فرمول یک نیز سری مسابقات F1 Esports Virtual Grand Prix را معرفی کردند. در این سری مسابقات تعدادی از رانندگان فعلی مسابقات فرمول یک روی پلتفرم پی‌ سی در بازی F1 2019 رقابت می‌کنند و این مسابقات نیز به‌صورت جهانی پخش خواهد شد.

جالب است که بعضی از این رانندگان، مهارت بالایی در بازی‌های ویدیویی دارند و بعضی دیگر از این مهارت بهره‌ای نمی‌برند. به‌همین دلیل این مسابقات به‌گونه‌ای تنظیم شده است که بتواند یک مسابقه اتومبیل‌رانی رقابتی و سرگرم‌کننده را برای رانندگان فراهم کند. یکی‌ از بهترین راه‌ها برای ورود رانندگان ضعیف‌تر به این مسابقات، دریافت مزایایی همچون «کم شدن آسیب دیدگی اتومبیل، ترمز ضدقفل اختیاری و کنترل کشش اتومبیل» خواهد بود.

به قرار معلوم، این مسابقات آنلاین در روزهایی که مسابقات فرمول یک لغو شده‌اند برگزار خواهد شد. اولین مسابقه نیز تحت عنوان Bahrain Grand Prix روز گذشته برگزار شد و رانندگان در یک مسابقه مجازی با یکدیگر رقابت کردند.

از آن‌جایی که برخی‌ از رانندگان فرمول یک در این مسابقات مجازی شرکت نکردند، عده‌ای از رانندگان قدیمی مسابقات F1، رانندگان مسابقات ورزش الکترونیک و افراد دیگری همچون لیام پین، خواننده معروف بریتانیایی، ایان پولتر، گلف‌باز حرفه‌ای و سِر کریس هوی، دارنده شش مدال طلای المپیک، صندلی‌های خالی این مسابقات آنلاین را پر می‌کنند.


منبع kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده