// دوشنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱

Final Fantasy VII Remake مورد انتظارترین بازی مجله فامیتسو شد

باتوجه به فهرست منتشر شده از جدول مورد انتظارترین بازی‌های مجله هفتگی فامیتسو، Final Fantasy VII Remake رتبه اول را از آن خود کرده است.

بخشی در مجله هفتگی فامیتسو به نام جدول مورد انتظارترین بازی‌ها قرار دارد که مربوط‌به بازی‌ های پیش روی می‌شود. این جدول باتوجه‌به رأی کاربران و خوانندگان فامیتسو ساخته می‌شود و مورد انتظارترین بازی‌ها از دید مخاطبان را نشان می‌دهد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شماره جدید مجله هفتگی فامیتسو منتشر شده است و Final Fantasy VII Remake رتبه اول جدول مورد انتظارترین بازی‌ها را از آن خود کرده است.

البته در شماره قبلی هم Final Fantasy 7 Remake رتبه اول را از آن خود کرده بود و دومین هفته متوالی است که صدر جدول را از آن خود کرده است. در رتبه دوم بازی Animal Crossing: New Horizons قرار دارد که به تازگی عرضه شده است. این در حالی است که بازی Resident Evil 3 Remake در رتبه سوم قرار دارد و بازسازی بازی Trials of Mana هم در رتبه هفتم قرار گرفته است. در انتها مشخص شده است که جدول مورد انتظارترین بازی‌ها در شماره جدید فامیتسو، در بازه زمانی هشت اسفند ماه (۲۷ فوریه) تا ۱۴ اسفند ماه (چهار مارس) رای‌گیری شده است.

در ادامه می‌توانید جدول مورد انتظارترین بازی‌های مجله فامیتسو در شماره جدید را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

رتبهاسم بازیتعداد رای
۱Final Fantasy VII Remake۱۴۸۹ نفر
۲Animal Crossing: New Horizons۱۰۲۱ نفر
۳Resident Evil 3 Remake۶۴۳ نفر
۴Tales of Arise۶۰۲ نفر
۵The Lgend of Zelda: Breath of the Wild 2۳۹۸ نفر
۶Bayonetta 3۳۵۷ نفر
۷Trials of Mana۳۴۸ نفر
۸Cyberpunk 2077۳۲۵ نفر
۹Shin Megami Tensei 5۳۱۸ نفر
۱۰The Last of Us Part 2۳۱۱ نفر


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده