نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۰

بسته الحاقی The Last of Us: Left Behind برای ارائه‌ی مستقل معرفی شد

پس از عرضه The Last of Us و کسب سیل عظیمی از جوایز ریز و درشت توسط ناتی داگ، سازنده محبوب این بازی، این استودیو از بسته الحاقی Left Behind رونمایی کرد. این بسته برای دو پلتفرم پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 منتشر شد و حال ناتی داگ در خبری اعلام کرده این بسته الحاقی در تاریخ ۱۲ مِی (۲۲ اردیبهشت) باری دیگر برای کسانی که هنوز موفق به تجربه آن نشدند منتشر خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

اشخاصی که هنوز موفق به تجربه داستان اِلی و رایلی در این بسته الحاقی نشدند، در تاریخ ۲۲ اردیبهشت و با پرداخت مبلغ ۹.۹۹ دلار می‌توانند از فروشگاه پلی‌استیشن اقدام به خرید Left Behind برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 کنند.

علاقه‌مندانی که دوست دارند اطلاعات بیشتری را از داستان اِلی و رایلی بدست آورند، با خرید کتاب کامیک The Last of Us: American Dreams می‌توانند خود را وارد شاخه‌های جدیدی از داستان این دو دوست همیشگی کنند. فِیت هیسک و نِیل دراکمن، مدیر نوآوری بازی The Last of Us و نویسنده داستان Left Behind وظیفه نگارش داستان این کتاب را برعهده داشتند و کمپانی داک هورس هم انتشار آن را برعهده گرفته است.

ناتی داگ همچنین دو ساعت محتویات جدید را به بخش چندنفره بازی اضافه کرده است. نسخه مستقل بسته الحاقی Left Behind که در تاریخ ۲۲ اردیبهشت منتشر می‌شود این محتویات جدید را در خود دارد، اما کسانی که مایل به خرید آن باشند، باید مبلغ ۹.۹۹ دلار پرداخت کنند.

بنابراین اگر هنوز داستان اِلی و رایلی را تجربه نکردید، به شدت پیشنهاد می‌کنم این بسته الحاقی را خریداری و یکی از بهترین دو ساعت‌های عمر خود را رقم بزنید. سکانسی که این دو دوست در فروشگاه با یکدیگر هستند و کودک درون خود را آزاد می‌کنند، یکی از بهترین صحنه‌هایی که در طول عمر خود مشاهده می‌کنید خواهد بود.

منبع: Playstation Blog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده