// شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

Tomb Raider روی فروشگاه استیم رایگان شد

کاربران استیم می‌توانند Tomb Raider محصول سال ۲۰۱۳ و Lara Croft and the Temple of Osiris را رایگان دریافت کنند و برای همیشه در فهرست بازی‌های خود نگه دارند.

معمولا بازی‌های رایگان استیم به‌گونه‌ای است که کاربران در بازه زمانی محدودی قادر به تجربه‌ی آن هستند. این در حالی است که اسکوئر انیکس (Square Enix) پیشنهاد ویژه‌ای را برای کاربران کامپیوتر درنظر گرفته است که در دوره شیوع ویروس کرونا، کاربران از آن استفاده کنند و در خانه‌های خود بمانند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر توم ریدر اعلام کرده است که کاربران استیم از امروز تا چهارم فروردین ماه (۲۳ مارس) می‌توانند دو بازی Tomb Raider محصول سال ۲۰۱۳ و Lara Croft and the Temple of Osiris را به رایگان دریافت کنند. البته این دو بازی از طریق فروشگاه اسکوئر انیکس هم قابل دریافت هستند، اما روش دریافت آن کمی گیج کننده است. ازاین‌رو کافی است وارد صفحه استیم دو بازی ذکر شده شوید و آن‌ها را به فهرست بازی‌های خود اضافه کنید.

نکته‌ی بسیار خوب پیشنهاد اسکوئر انیکس این است که پس از تمام شدن مدت زمان ذکر شده، اگر Tomb Raider محصول سال ۲۰۱۳ و Lara Croft and the Temple of Osiris را به فهرست بازی‌های خود اضافه کرده باشید، می‌توانید برای همیشه آن‌ها را رایگان تجربه کنید. ازطرفی نمی‌توان این دو بازی را پیشنهادهای جذابی از سوی اسکوئر انیکس دانست، زیرا تا به امروز دو نسخه دیگر برای توم ریدر ریبوت شده در سال ۲۰۱۳ عرضه شده است، اما می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای اشخاصی باشد که هنوز این مجموعه را تجربه نکرده‌اند. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده