// چهار شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

آپدیت Revised بازی Warframe برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد

چندی پیش آپدیت بزرگی برای نسخه کامپیوتر Warframe با نام Revised منتشر شد و حال این محتوا برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هم عرضه شده است.

در اوایل ماه مارس بود که یک آپدیت بزرگ برای نسخه کامپیوتر بازی Warframe منتشر شد. در جریان این آپدیت شاهد اضافه شدن تغییرات زیادی در ساختار گیم‌پلی بازی بودیم. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو دیجیتال اکستریم (Digital Extreme)، سازنده و ناشر وارفریم، به‌روزرسانی Warframe Revised را برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هم منتشر کرده است. همچنین در آینده نزدیک این آپدیت در اختیار کاربران نینتندو سوییچ هم قرار می‌گیرد. 

از میان تغییرات اعمال شده در جریان آپدیت بزرگ Warframe می‌توان‌ به اعمال تغییرات روی هدف‌گیری هوش مصنوعی، تغییرات قابل ملاحظه نوار سلامت، لباس جنگی و شیلد (Shield) بازیکنان اشاره کرد. البته آسیب رساندن به خود هم از بازی حذف شده است. بااین‌حال اصلی‌ترین تغییر Warframe را می‌توان‌به اعمال تغییرات روی مأموریت Rising Tide اشاره کرد که در سال گذشته به بازی اضافه شد. در جریان این مأموریت بازیکنان می‌توانند برای خود لنگرگاه فضایی و کشتی Railjack را بسازند.

نحوه ساخت این کشتی فضایی به‌گونه‌ای بود که فقط بازیکنان حرفه‌ای و قدیمی قادر به تهیه مواد اولیه و تهیه آن بودند. ازاین‌رو دیجیتال اکستریم با اعمال تعادل روی نقشه‌های این بخش و کم کردن هزینه‌های اجزای مختلف Railijack، سبب شده کاربران بیشتری بتوانند از این کشتی استفاده کنند. همچنین مدت زمان ساخت هر بخش از Railijack به ۶ ساعت تغییر پیدا کرده است. در ادامه مشخص شده کاربرانی که هم‌اکنون این مأموریت را کامل کرده‌اند، برای جبران خسارت دو عدد پهپاد Rush Repair را به رایگان کسب می‌کنند.

از دیگر اخبار حول بازی Warframe هم می‌توان‌‌به عدم حضور دیجیتال اکستریم در رویداد TennoCon به‌خاطر ویروس کرونا اشاره کرد و در تیرماه ۹۹ یک معرفی بزرگ را از طریق یک رویداد دیجیتالی، به اشتراک می‌گذارند. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Warframe چیست؟ آیا آن را تجربه کرده‌اید؟ 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده