// چهار شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

ویروس کرونا شاید باعث تاخیر Minecraft Dungeons شود

شیوع ویروس کرونا این‌بار گریبان بازی Minecraft Dungeons را گرفته است و احتمال دارد انتشار این بازی را با تاخیر مواجه کند.

این روزها شنیدن خبر تاخیر خوردن بازی‌ها، لغو شدن رویدادها، به تعلیق درآمدن کنفرانس‌ها و دورکاری تیم‌های توسعه بازی، بسیار عادی است؛ چراکه همه این موارد متاثر از شیوع ویروس کرونا هستند. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، احتمال دارد بازی Minecraft Dungeons هم که قرار بود در ماه آوریل منتشر شود، با تاخیر مواجه شود.

شرکت موجانگ در تازه‌ترین توییتی که منتشر کرده است، از انتقال تیم کاری خود به خانه خبر داده است که برای در امان ماندن از بیماری مشغول دورکاری هستند و قصد دارند هرچه سریع‌تر مراحل پایانی توسعه بازی Minecraft Dungeons را تکمیل کنند. اگرچه این شرکت صراحتا از تاخیر خوردن بازی حرفی نزده است، اما گفته که این دورکاری باعث اثر منفی در روند توسعه بازی می‌شود. استودیو Mojang در ادامه گفته است که ما تمامی سعی خود را معطوف کرده‌ایم تا این بازی دانجن کرالر را در ماه آوریل منتشر کنیم؛ اما به‌طور هم‌زمان در حال بازنگری در زمان‌بندی‌های خود هستیم تا مطمئن شویم که می‌توانیم یک بازی عالی را در دسترس شما قرار دهیم.

بازی Minecraft Dungeons

در حال حاضر بازی ماینکرفت دانجن تاریخ انتشار دقیقی ندارد و تنها گفته شده است که در ماه آوریل منتشر خواهد شد. احتمالا با نزدیک‌تر شدن به ماه آوریل تاریخ انتشار دقیق بازی مشخص خواهد شد. سوالی که در این‌جا مطرح می‌شود این است که چه بازی‌های دیگری که پیش‌تر برای انتشار در ماه آوریل برنامه‌ریزی شده بودند و تیم‌های توسعه آن‌ها در حال دورکاری هستند، با تاخیر مواجه می‌شوند؟

بازی Minecraft Dungeons در تاریخ ذکر شده قرار است برای کامپیوتر، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده