نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۵

مایکروسافت هدست HoloLens را به نمایشگاه E3 می‌آورد

مایکروسافت چندی پیش اعلام کرده بود که کنفرانس اش در نمایشگاه E3 امسال کاملا سنتی و مانند دوره‌های قبل خواهد بود؛ این کمپانی حالا خبر می‌دهد که می‌خواهد هدست واقعیت افزوده / واقعیت مجازی خود به نام HoloLens را به این نمایشگاه بیاورد.

در توضیحاتی که توسط مایکروسافت در وبسایت HoloLens منتشر شده، آمده است:

پردازش هولوگرافیک نوید راه‌های زیادی برای ساختن، مشارکت کردن، کار و بازی کردن را به ما می‌دهد. ما می‌خواهیم در نمایشگاه E3 چیزهای بیشتری را به شما بگوییم و نشان بدهیم؛ بزرگترین نمایشگاه تجاری دنیا که در رابطه با بازی‌های رایانه‌ای و ویدئویی و محصولات وابسته به آن برگزار می‌شود.

مایکروسافت اعلام نکرد که HoloLens را در جریان نشست مطبوعاتی‌اش در E3 به نمایش می‌گذارد یا اینکه این هدست در غرفه‌ی کمپانی در نمایشگاه قابل استفاده خواهد بود؛ با این حال هر دو احتمال به واقعیت نزدیک هستند.

نمایشگاه E3 2015 در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ خرداد در شهر لوس آنجلس امریکا برگزار می‌شود؛ با این حال انتظار می‌رود که نشست مطبوعاتی مایکروسافت، یک روز زودتر و در تاریخ ۲۵ خرداد انجام شود. تمام اخبار و رویدادهای این نشست و نمایشگاه E3 توسط زومجی تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

مایکروسافت همچنین یک کانال یوتیوب جدید برای HoloLens ایجاد کرده و در آن ویدئوهای جالبی از این تکنولوژی را منتشر کرده است که یکی از این ویدئوها را در بالا مشاهده می‌کنید.

چند روز پیش مایکروسافت در کنفرانس 2015 Build در شهر سن فرانسیسکو اعلام کرده بود که برای توسعه‌ی امکانات HoloLens با کمپانی موتور بازیسازی یونیتی همکاری می‌کند.

هدست HoloLens در ماه ژانویه‌ی امسال توسط مایکروسافت رونمایی شد. تاکنون به جز یک دموی فنی از بازی Minecraft، عنوان دیگری برای این هدست معرفی نشده است؛ اما فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، اوایل امسال اعلام کرد که تیمش به دنبال یافتن راه‌ها و احتمالات ممکن برای استفاده از HoloLens در بازی‌های ایکس‌باکس وان است.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده