// سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

بررسی بازی Doom Eternal از دید سایت‌های معتبر دنیا

چندی پیش میانگین نمرات بازی Doom Eternal در دسترس قرار گرفت و شاهد نظرات مثبت منتقدان در مورد بازی هستیم.

سال ۲۰۱۶ بود که بتسدا (Bethesda)، ریبوت بازی Doom را در اختیار کاربران قرار داد و توانست تجربه‌ی بسیار خوبی را ارائه دهد. یکی از ویژگی بازی‌ دوم خشونت و هیجان زیادی است که به‌تصویر کشیده می‌شود. بازیکنان با سلاح‌های خود مدام باید هیولاهای مختلف رو از بین ببرند و طراحی و انیمیشن‌های بازی به‌گونه‌ای بود که انجام این کارها را هیجان‌انگیز می‌کرد. بازی Doom Eternal در تاریخ یک فروردین ماه ۹۹ عرضه می‌شود و قرار است تجربه‌ی انجام این کارها دو چندان شود.

یکی از تغییرات Doom Eternal به بخش آنلاین آن مربوط می‌شود اید سافتور (id Software)، سازنده دوم ایترنال، در گذشته اعلام کرده بود که در این نسخه شاهد اضافه شدن یک حالت به نام بتل‌مود هستیم. دراینجا یکی از بازیکنان در نقش دوم اسلیر قرار می‌گیرد و ۲ نفر دیگر در نقش شیاطین بازی هستند. همچنین تیم سازنده هیولاهای تازه‌ای هم اضافه کرده است تا تنوع هیولاها هم بالاتر برود. ازدیگر ویژگی‌های بازی Doom Eternal هم می‌توان‌به سیستم شخصی‌سازی سلاح‌ها و لباس دوم اسلیر اشاره کرد.

در ادامه نگاهی به نظرات منتقدان در مورد بازی Doom Eternal خواهیم انداخت.

Doom Eternal

  • سازنده: اید سافتور
  • ناشر: بتسدا
  • سبک: شوتر اول شخص
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و گوگل استیدیا

Doom Eternal

گاد ایز گیک: ۹۵ از ۱۰۰

Doom Eternal یک بازی پر سر و صدا، خشونت آمیز و ۱۰۰ درصد سرگرم کننده است. شاید یک بازی کامل نباشد، اما نسخه کامل از مجموعه دوم است.

پوش اسکوئر: ۹۰ از ۱۰۰

دوم ایترنال یکی از بهترین کمپین‌های بازی‌های تیراندازی اول شخص را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. وجود انیمیشن‌های رضایت بخش و همچنین نرخ فریم بسیار روان بازی سبب شده اید سافتور به‌واسطه‌ی ساخت این بازی از خود پیشی بگیرد.

توئین فینیت ۹۰ از ۱۰۰

Doom Eternal فراتر از یک بازی خشونت‌آمیز، پرش‌های دوتایی و حرکات تمام کننده وحشیانه است. این بازی دارای طراحی بی‌عیب و نقصی است که تمامی بخش‌های آن تعادل خوبی دارند تا یک تجربه چالش‌برانگیز و هیجان‌انگیزی را ارائه دهند. 

دستراکتوید: ۸۵ از ۱۰۰

دوم ایترنال همان ساختار موفق بازی Doom محصول سال ۲۰۱۶ را در خود جای داده است و المان‌های تازه‌ای را هم به آن اضافه کرده است.

وی‌جی ۲۴۷: ۸۰ از ۱۰۰

بازی Doom Eternal را می‌توان قوی‌ترین نسخه از مجموعه دوم دانست که تابه‌امروز عرضه شده است. گیم‌پلی بازی نسخه ارتقا یافته و هوشمندانه Doom محصول سال ۲۰۱۶ است که جزئیات و لایه‌های مختلفی دارد و به‌خوبی باعث می‌شود لحظات سرگرم کننده و هیجان‌انگیزی را کسب کنید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده