// سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

حجم بازی Bleeding Edge مشخص شد

استودیو نینجا تئوری با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی آنلاین Bleeding Edge، حجم فضای مورد نیاز این بازی را اعلام کرد.

برخلاف ساخته‌های قبلی استودیو Ninja Theory که در سبک تک نفره بوده‌اند، پروژه‌ی بعدی این شرکت انگلیسی یک بازی کاملا آنلاین با نام Bleeding Edge است. بازی Bleeding Edge با بهره‌مندی از طراحی و ابزارهای خاص و منحصر‌به‌فردی که دارد، دو سبک شوتر و نبرد تن‌به‌تن یا Melee را ترکیب می‌کند و قرار است پس از انتشار، باتوجه به بازخوردهایی که از سوی کاربران دریافت می‌شود، پشتیبانی خوبی نیز دریافت کند. حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، حجمی که این بازی روی فضای ذخیره شما اشغال می‌کند هم مشخص شده است.

بازی Bleeding Edge در حال حاضر در فروشگاه‌ Xbox Marketplace برای کنسول ایکس باکس وان و فروشگاه ویندوز برای کامپیوتر قرار گرفته است. حجم اشغالی این دو نسخه از بازی به ترتیب ۱۱.۴۴ و ۱۴.۸۵ گیگابایت است. البته در نظر داشته باشید که باتوجه به آنلاین بودن بازی و دریافت‌ آپدیت‌های متعدد پس از انتشار، قطعا در آینده حجم آن افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.

تاریخ انتشار بازی Bleeding Edge برابر است با ۲۴ ماه مارس (۵ فروردین ۱۳۹۹) که قرار است برای ایکس‌ باکس وان و پی‌ سی منتشر شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده