نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

سازندگان بازی Doom Eternal ایده‌ های جالبی برای آینده این مجموعه دارند

بعد از انتشار Doom Eternal هم می‌توانیم منتظر ماجراهای زیادی در ارتباط با این مجموعه قدیمی باشیم.

درحالی‌که تنها چند روز تا انتشار بازی Doom Eternal باقی‌مانده، سازندگان آن از ایده‌های جالبی برای آینده‌ی این مجموعه صحبت کرده‌اند؛ ایده‌هایی که ممکن است در قالب بسته‌های الحاقی یا نسخه‌ی بعدی Doom آن‌ها را ببینیم.

هوگو مارتین، کارگردان Doom Eternal به‌تازگی مصاحبه‌ای انجام داده و در جریان آن به بحث در مورد ایده‌های مرتبط با مجموعه Doom پرداخته است، ولی از طرف دیگر هم به گفته‌ی خودش اجازه ندارد در مورد تولید نسخه‌ی بعدی بازی صحبت کند:

ما همین الآن هم بعد از پایان کار روی Doom Eternal در حال حرکت به‌سمت جلو هستیم. هرچند در اینجا نمی‌خواهم از «بازی بعدی» صحبت کنم، چرا که این کار وظیفه‌ی روابط عمومی شرکت است و من اجازه ندارم به چنین مسائلی بپردازم. ولی باید بگویم در حال حاضر ایده‌های زیادی برای آینده داریم و روی بسته‌های الحاقی Doom Eternal هم کار می‌کنیم.

ما همیشه در زمان تولید بازی‌های خود به‌شکلی جلو می‌رویم که در کنار ساخت بازی، به برنامه‌ها و ایده‌های متفاوتی هم فکر می‌کنیم؛ ایده‌هایی که کسی از قبل از آن‌ها خبری ندارد و ناگهان از راه می‌رسند و به‌همین دلیل همیشه آماده‌ی یادداشت کردن این موارد هستیم تا ببینیم بعداً در چه جایی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

بازی Doom Eternal محصول استودیو اید سافتور (id Software) در تاریخ ۲۰ مارس (اول فروردین ۱۳۹۹) توسط شرکت بتسدا (Bethesda Softworks) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا منتشر می‌شود و نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن هم بعدها عرضه خواهد شد. انتظارات از این شوتر اول شخص بسیار بالا است و نقدهای آن هم سه روز قبل از عرضه‌ی بازی منتشر می‌شوند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده