نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

Death Stranding احتمالا در سال 2020 محتوای جدیدی را دریافت خواهد کرد

به گزارش Aesthetic Gamer، محتوای نامشخصی احتمالا برای بازی Death Stranding درحال ساخت است که قرار است در سال جاری میلادی منتشر شود.

براساس شایعه‌ی جدیدی که به تازگی منتشر شده، تیم توسعه دهندگان Death Stranding هم‌اکنون مشغول کار روی پروژه نامعلومی هستند که برای معرفی در سال جاری میلادی برنامه ریزی شده است. این گزارش توسط یکی از فاش کنندگان مطرح دنیای بازی‌های ویدیویی به نام Aesthetic Gamer منتشر شده است. او به تازگی فاش کرده بود که نه تنها یک نسخه بازسازی شده از بازی‌های Silent Hill توسط SIE ژاپن و پلی استیشن در دست ساخت است، بلکه هیدئو کوجیما، کونامی و پلی استیشن درحال حاضر درحال رایزنی برای بازگرداندن بازی کنسل شده‌ی Silent Hills به مراحل ساخت هستند. همانطور که می‌دانید، Aesthetic Gamer قبلاً نشان داده که می‌توان به عنوان یک منبع موثق به اخبار او استناد کرد؛ بااین حال به نظر می‌رسد که حتی خود آن‌ها هم درباره این که دقیقاً چه چیزی برای Death Stranding در نظر گرفته شده تردید دارند.

براساس اطلاعاتی که از یک منبع داخلی به دست فاش کنندگان این خبر رسیده، «چیز نامعلومی» برای بازی Death Stranding در دست ساخت قرار دارد و تنها جزئیاتی که درحال حاضر می‌توان به آن اشاره کرد، برنامه ریزی کوجیما پروداکشن برای انتشار آن در سال جاری میلادی است. واضح است که این ادعا بسیار مبهم و کلی بیان شده، اما فاش کننده‌ی خبر وعده داده که به زودی جزئیات بیشتری از آن را به‌دست خواهد آورد.

Death Stranding

به هیچ عنوان نمی‌توان با قطعیت درباره ماهیت این خبر صحبت کرد. اما معمولاً چیزی که در خصوص این‌گونه اخبار بیشتر شایع است، انتشار یک بسته الحاقی برای بازی مورد نظر است. Sony Interactive Entertainment قبلاً سابقه انتشار DLC برای بازی‌های خود را داشته است اما این موضوع لزوماً برای همه بازی‌ها صدق نمی‌کند. به عنوان مثال، در شرایطی که Horizon Zero Dawn و Marvel's Spider-Man بسته الحاقی دریافت کردند، God of War هیچوقت DLC نداشته است. از طرفی، امکان اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از هدست‌های واقعیت مجازی (VR) یا قابلیت‌های مولتی‌پلیر بیشتر نیز وجود دارد. بازهم باید به این نکته اشاره کنیم که همه این موارد در حد حدس و گمان بوده و هیچ قطعیتی درباره آن‌ها وجود ندارد. تنها چیزی که می‌توان از لیست احتمالات خارج کرد، معرفی یک دنباله است؛ آن هم به این دلیل که نه تنها برای این کار خیلی زود است، بلکه اصلاً به نظر نمی‌رسد که دنباله‌ای برای Death Stranding درکار باشد.

AestheticGamer در پیامی که از طریق اکانت توییتر خود منتشر کرده می‌نویسد:

براساس اطلاعاتی که به دست من رسیده، محتوای نامعلومی برای بازی Death Stranding در دست ساخت است که قرار است امسال منتشر شود. ضمن این که کوجیما و Junji درحال همکاری برای ساخت یک مانگا هستند که این خبر نیز به زودی توسط منابع کوجیما منتشر خواهد شد. در هرحال همه‌ی این اخبار براساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده بیان شده است.

بازی Death Stranding هم‌اکنون برای کنسول پلی استیشن 4 قابل دریافت است و تابستان هم برای پی‌ سی منتشر می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، به نقد و بررسی زومجی از این بازی نگاهی داشته باشید. در قسمت‌هایی از این مطلب می‌خوانیم:

دث‌استرندینگ چه در ارائه داستانی اوریجینال و چه در زمینه طراحی و موسیقی توانسته تا محصولی درخور را ارائه کند. اگر تجربه‌ای متفاوت می‌خواهید دث استرندینگ بازی شما خواهد بود در غیر این صورت بهتر است به گزینه‌های دیگری فکر کنید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده