نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

Prince of Persia به رویداد جدید For Honor آمد

جدیدترین رویداد بازی For Honor که شاهزاده‌ی پارسی را به میدان‌های مبارزه می‌آورد،‌ تا روز ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت و آیتم‌های بسیار زیادی را هم به‌بازی می‌آورد.

بازی For Honor که در ابتدای زمان عرضه‌اش یک اثر خوش‌ساخت و پتانسیل‌دار بود، به‌لطف پشتیبانی همه‌جانبه و عالی سازندگانش یعنی کمپانی یوبیسافت حالا به یکی از مهم‌ترین، پرسودترین و بهترین بازی‌های این شرکت فرانسوی تبدیل شده است. توجه بالای یوبیسافت به‌پتانسیل‌های این بازی و درخواست‌های بازیکنان، به ساخته شدن محتویات جدید و بسیار جذاب برای این بازی انجامید به‌طوری که اکنون این بازی وارد چهارمین سال از عرضه‌ی محتویات جدید به گیمرهای خود شده است.

از جمله مهم‌ترین محتویاتی که هر چند وقت یک بار یک تکان اساسی به حال‌وهوای این اثر می‌دهد، کراس‌اورهای آن با آثار دیگر است که همین چند وقت پیش کراس‌اور آن با سری بازی‌های اسسینز کرید (Assassin's Creed) را دیدیم. حالا اما در جریان آخرین اخبار بازی، یوبیسافت آمده و طی یک رویداد جدید، شاهزاده‌ی پارسی (Prince of Persia) را به بازی For Honor آورده و یک رویداد به‌شدت جالب را برپا کرده است!

کراس‌اور پریس آو پرشیا و فور آنر

این رویداد جدید که Blades of Persia نام دارد، نقشه‌هایی تازه و نیروهای شن‌زده‌ی اهریمنی را که از امضای سری بازی‌های «پرینس آو پرشیا» هستند به‌بازی می‌آورد. کنار همه‌ی این‌ها، گل سرسبد ماجرا یعنی شخص شخیص شاهزاده را هم قرار است به‌لطف این رویداد، پس از سالیان سال در میدان‌های مبارزه ببینیم. در این رویداد، هیچ گیمری قرار نیست کاراکتر شاهزاده را کنترل کند و بسته به تیمی که گیمر در آن مبارزه می‌کند، شاهزاده با آن‌ها همراهی یا مقابله خواهد کرد. به‌لطف قدرت‌های فرابشری شاهزاده، او می‌تواند به‌هر قسمت از نقشه تلپورت کند و به‌همین دلیل، بازیکنان باید حسابی حواس خود را جمع کنند. اولین قسمت از این رویداد هم‌اکنون در جریان است و قسمت دوم آن در تاریخ ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) آغاز می‌شود. در قسمت دوم این رویداد، شاهزاده‌ی پارسی به حالت شیطانی خود یعنی دارک پرینس تبدیل می‌شود و اگر بازی Prince of Persia: The two Thrones را تجربه کرده باشید کاملا از ماجرا آشنایی دارید. یوبیسافت هنوز پیرامون قدرت‌های دارک پرینس هیچ توضیحی را ارائه نکرده است.

به‌رسم رویدادهای قبلی بازی «فور آنر»، این رویداد جدید علاوه بر محتویات داستانی خود، سلاح‌ها و آیتم‌های خاص خود را در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد. گفتنی است که بتل‌پس این رویداد که Event Pass نام دارد کاملا رایگان است و بازیکنان بسته به‌عملکرد و میزان پیشرفت‌شان، آیتم‌های مختلفی را آزاد خواهند کرد. چندی پیش هم یک بازی «واقعیت مجازی/اتاق فرار» با محوریت مجموعه‌ی Prince of Persia معرفی شد و رویداد جدید بازی For Honor که حول‌ محور این سری می‌گردد، نام مجموعه‌ی شاهزاده‌ی پارسی را بیش از قبل روی زبان‌ها انداخته است. خوش‌ بختانه یوبیسافت هنوز این مجموعه را فراموش نکرده و باید ببینیم روند احیای این سری پیش‌گام و بی‌نهایت پرطرفدار، به چه نتیجه‌ای خواهد رسید. رویداد نام‌برده تا ۱۴ فروردین ادامه دارد و تعطیلات نوروز فرصت خوبی است تا دوباره با شاهزاده‌ی پارسی دیدار بکنیم! در ادامه توجه شما را به تریلر معرفی این رویداد جلب می‌کنیم. بازی For Honor هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان منتشر شده است.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده