نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بازی PES 2020 پذیرای محتوای Euro 2020 می‌شود

PES 2020 محتوای مربوط به بازی‌های جام ملت‌های اروپا (Euro 2020) را از طریق یک آپدیت رایگان به بازی اضافه خواهد کرد.

برگزاری رقابت‌های واقعی جام ملت‌های اروپا، یورو 2020 در پی شیروع ویروس کرونا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. اما خوشبختانه نسخه دیجیتالی این بازی‌ها در هر صورت به PES 2020 اضافه خواهد شد. آپدیت رایگان بازی شبیه ساز فوتبال کونامی، تا اواخر ماه آوریل (اردیبهشت‌ماه ۹۹) برای تمامی بازیکنان عرضه شده و محتوای مرتبط با تورنمنت یورو ۲۰۲۰ را به بازی اضافه خواهد کرد. لذا حتی در صورتی که رقابت‌های جذاب جام ملت‌های اروپا در تابستان سال جدید نهایتاً لغو شوند، حداقل امکان تجربه آن در بازی جدید PES فراهم خواهد شد.

طبیعتاً بخش عمده‌ی محتوای آپدیت Euro 2020 بازی PES، به بخش جدید این تورنمنت در منوی بازی اختصاص خواهد داشت. تمامی ۵۵ تیم ملی حاضر در این رقابت‌ها، از سن مارینو با رتبه‌ی ۲۰۹ از ۲۱۰ تیم رنکینگ فیفا گرفته تا برترین تیم‌های ملی حال حاضر جهان از اروپا در این بخش حضور خواهند داشت.

کونامی علاوه بر تیم‌ها، چند استادیوم جدید از قبیل ومبلی لندن و سن پیترزبرگ روسیه را به بازی اضافه خواهد کرد. استادیوم‌های بازی PES 2020 از جزئیات بسیار بالا و ظاهر واقعگرایانه‌ای برخوردار هستند و با توجه به کسب لایسنس رقابت‌های معتبر یورو ۲۰۲۰ می‌توان انتظار اضافه شدن استادیوم‌های بیشتر را نیز در این بازی داشت. ضمن این که یک سری بازیکنان برجسته جدید نیز به بخش MyClub اضافه خواهند شد. این موارد، در صورت برگزاری رقابت‌های واقعی یورو ۲۰۲۰، شامل تیم منتخب تورنمنت (Team of the Tournament) نیز خواهند بود.

PES 2020

طی چند ماه گذشته، اتفاقات زیادی منجر به برانگیخته شدن یک سری واکنش‌های منفی نسبت به بازی FIFA 20 از الکترونیک آرتز شده و PES 2020 می‌تواند با بهره گرفتن از این شرایط و ارائه‌ی یک محتوای بی‌نقص و انحصاری، اقدام چشمگیری را در مسیر رقابت با رقیب قدرتمند خود انجام دهد. از زمانی که کونامی لایسنس رقابت‌های یورو را به صورت اختصاصی از آن خود کرده است، این دوره‌ی به خصوص، همواره از اهمیت بالایی برای آن‌ها برخوردار بوده است و همانطور که گفته شد، باتوجه به شرایط ویژه‌ی FIFA طی چند ماه گذشته، اهمیت این فرصت برای PES دوچندان شده است.

بازی eFootball PES 2020 هم‌اکنون برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل دریافت است. آپدیت رایگان Euro 2020 در تاریخ ۳۰ آوریل مصادف با ۱۱ اردیبهشت ۹۹ در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده