// جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

پنج میلیون نسخه از بازی Monster Hunter World: Iceborne به بازار عرضه شده است

کپکام به‌تازگی اعلام کرده است که پنج میلیون نسخه از بازی Monster Hunter World: Iceborne را به بازار عرضه کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

در انتهای شهریور ماه بود که بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter: World برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد و در بهمن ماه هم در اختیار کاربران کامپیوتر (ازطریق استیم) قرار گرفت. با عرضه Iceborne، کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر Monster Hunter: World، نسخه‌ای را تدارک دید که Monster Hunter World: Iceborne نامیده شد. این نسخه هم بازی اصلی را شامل می‌شود و هم اینکه بسته الحاقی Iceborne را در خود جای داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کپکام در نشست خبری اخیر خود اعلام کرده است که تابه‌امروز پنج میلیون نسخه از Monster Hunter: World را به بازار عرضه کرده است. این در حالی است که آخرین آمار در اواسط ماه فوریه نشان می‌داد که ۴.۵ میلیون نسخه از این بازی به بازار عرضه شده و فروش جهانی بازی هم به ۱۵ میلیون نسخه رسیده بود. دراین‌میان اشاره کنم که ارقام ذکر شده مربوط به تمامی پلتفرم‌ها است. 

درکنار این موارد، مشخص شده است که تابه‌امروز ۶۲ میلیون نسخه از مجموعه Monster Hunter به بازار عرضه شده که نشان می‌دهد فروش این مجموعه هم نزدیک به ۶۲ میلیون نسخه است. از دیگر موارد اعلام شده در نشست خبری کپکام هم می‌توان‌به بازی موبایل Monster Hunter Riders اشاره کرد که از زمان عرضه در ماه فوریه تابه‌امروز، سه میلیون بار دانلود شده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا Monster Hunter: World و بسته الحاقی Iceborne را تجربه کرده‌اید؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده