// جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

Watch Dogs بازی رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود

کاربران کامپیوتر از تاریخ ۲۹ اسفند ماه می‌توانند بازی Watch Dogs را ازطریق فروشگاه اپیک گیمز به‌صورت رایگان تجربه کنند.

فروشگاه اپیک گیمز شاید در زمینه ارائه خدمات نواقص متعددی داشته باشد،‌ اما در ارائه بازی‌های رایگان توانسته است عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. فروشگاه اپیک گیمز هر هفته دو بازی رایگان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، هم‌اکنون بازی‌های Anodyne 2: Return To Dust و A Short Hike روی فروشگاه اپیک گیمز رایگان هستند و کاربران کامپیوتر با مراجعه به فروشگاه اپیک گیمز می‌توانند این دو بازی را به فهرست بازی‌های خود اضافه کنند. این در حالی است که از روز ۲۹ اسفند ماه (۱۹ مارس) بازی Watch Dogs رایگان می‌شود. Watch Dogs برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و فراز و نشیب‌های مختلفی را هم تجربه کرد. 

بااین‌حال رایگان شدن این بازی در آینده نزدیک فرصت خوبی است تا کاربرانی که هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اند، نگاهی به ماجراجویی ایدن پیرس، قهرمان داستان، داشته باشند. درکنار بازی Watch Dogs، بازی The Stanley Parable هم رایگان می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که پس از رایگان شدن این دو بازی در ۲۹ اسفند ماه، تنها یک هفته (تا هفت فروردین ۹۹) فرصت دارید تا آن‌ها را به فهرست بازی‌های خود اضافه کنید. سپس برای همیشه می‌توانید Watch Dogs و The Stanley Parable را به‌صورت رایگان تجربه کنید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از تجربه‌ی Watch Dogs لذت برده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده