نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

مراسم BAFTA Game Awards نیز به دلیل شیوع کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود

یکی دیگر از رویدادهای بازی محور بزرگ جهان به‌دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا ساختار برگزاری خود را در سال ۲۰۲۰ به استریم آنلاین تغییر داد.

درحالی‌که به نظر نمی‌رسد در آینده‌ای نزدیک شاهد پایان یافتن شرایط اضطراری ناشی از فراگیر شدن ویروس کرونا باشیم، یکی دیگر رویدادهای بزرگ دنیای بازی‌های ویدیویی مجبور به تغییر سیستم برگزاری مراسم به حالت دیجیتالی شده است. رویداد BAFTA Game Awards امسال به‌جای برگزاری مراسم فرش قرمز و سایر قسمت‌های این مراسم زنده، ازطریق یک استریم آنلاین به معرفی برگزیدگان خواهد پرداخت. در ادامه می‌توانید بیانیه‌ی منتشر شده از سوی مسئولان برگزاری این مراسم را مشاهده کنید:

سلامتی و آرامش مهمانان و کارمندان ما همواره اولویت اصلی ما است. ازاین‌رو امسال خبری از حضور مخاطبان در مراسم زنده BAFTA Game Awards نبوده و ما هم‌اکنون مشغول اطلاع‌رسانی تغییرات اعمال شده به نامزدها، مهمانان، همراهان و تیم برگزاری مراسم هستیم. در فرمت ویژه‌ی مراسم امسال، برندگان جوایز BAFTA ازطریق استریم یک مراسم آنلاین معرفی خواهند شد. سعی داریم تا در هفته‌های پیش رو، اخبار و اطلاعات جدید را در این خصوص به اطلاع شما برسانیم.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی BAFTA، متن کامل بیانیه را مشاهده کنید.

مراسم BAFTA Game Awards براساس اطلاعیه‌ی قبلی، پنج‌شنبه دوم آوریل برگزار خواهد شد. قرار بود مراسم فرش قرمز و سایر قسمت‌های این رویداد، در تالار ملکه الیزابت لندن برگزار شود.

خوشبختانه تکنولوژی استریم زنده به جایی رسیده که می‌توان با اطمینان از آن به‌عنوان یک گزینه‌ی جایگزین در اینگونه شرایط خاص استفاده کرد. هرچند این سیستم برای همه‌ی گروه‌های مخاطبان قابل بهره‌گیری نبوده و مسلماً بخشی از افراد از مزایای آن بی‌بهره هستند. حالا حتی هنوز به سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۰ نیز نرسیدیم، اما از همین الان، مراسم‌های متعددی در حوزه‌ی گیمینگ برنامه‌های خود را تا ماه ژوئن (حد فاصل خرداد و تیر) لغو کرده‌اند. ازاین‌رو می‌توان به‌سادگی تعویق یا لغو EVO سال ۲۰۲۰ را نیز از همین حالا پیش‌بینی کرد. حتی برگزاری المپیک ژاپن نیز کاملاً در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و باید دید که شرایط به چه نحوی پیش خواهد رفت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده