نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹

اطلاع رسانی مراحل نیمه نهایی و فینال مسابقه نبرد ابرقهرمانان

برای اینکه بتوانیم سه نبرد پایانی مسابقه نبرد ابرقهرمانان را جذاب‌تر برگزار کنیم، برنامه‌ریزی خاصی برای آن کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید جزییاتش را مشاهده کنید. 

امروز ساعت ۱۶ چهارمین و آخرین نبرد از مرحله یک چهارم نهایی مسابقه نبرد ابرقهرمانان به پایان رسید تا بر اساس نتیجه کلی به‌دست آمده تا به الان، سوپرمن، بتمن، جوکر و آیرون‌من چهار شخصیتی باشند که به مرحله نیمه‌نهایی رسیده‌اند و قرار است در این مرحله، شاهد رقابت سه نماینده از دنیای دی‌سی با یک نماینده از دنیای مارول باشیم. با این حال ما در زومجی، تصمیم گرفتیم تا مسابقات مرحله نیمه‌نهایی و مسابقه فینال را کمی متفاوت‌تر از روال فعلی مسابقه تا به اینجا برگزار کنیم تا از این طریق، هیجان و حساسیت این مسابقات بیش‌تر شود و شما هم وقت بیش‌تری برای حمایت از شخصیت محبوب خودتان داشته باشید. 

بر اساس این تصمیم‌گیری، قرار است اولین مرحله از مسابقه نیمه‌نهایی نبرد ابرقهرمانان ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۴ اسفند برگزار شود و در آن شاهد رقابت جوکر با بتمن خواهیم بود. شما، یک هفته فرصت خواهید داشت تا با به اشتراک‌گذاری پست و نظرسنجی مسابقه برای شخصیت محبوب خودتان رای جمع کنید و او را به فینال برسانید. در ادامه، ساعت ۱۶ شنبه ۲ فروردین نتیجه مسابقه اول نیمه‌نهایی اعلام و در ساعت ۱۷ هم مسابقه دوم نیمه‌نهایی بین سوپرمن و آیرون‌من آغاز می‌شود که این مسابقه هم قرار است تا ساعت ۱۶ شنبه ۹ فروردین ادامه داشته باشد. در نهایت ساعت ۱۷ شنبه ۹ فروردین هم شاهد آغاز مسابقه فینال خواهیم بود که قرار است آن هم یک هفته در دسترس باشد. در نهایت پس از مشخص شدن قهرمان مسابقه، از طریق لایو اینستاگرام زومجی اقدام به قرعه‌کشی برندگان و بعد هم اهدای جوایز مربوطه خواهیم کرد. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده