// سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۲

بازی Call of Duty: Warzone بین ۸۰ تا ۱۰۰ گیگابایت حجم خواهد داشت

شرکت اکتیویژن اعلام کرد که بازی Call of Duty: Warzone برای بازیکنانی که Modern Warfare را ندارند، حجمی بین ۸۰ تا ۱۰۰ گیگابایت برای دانلود خواهد داشت.

شرکت اکتیویژن دیروز به‌صورت رسمی بخش بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare را معرفی کرد؛ هرچند کمی قبل‌تر، اخبار آن به‌صورت غیررسمی فاش شده بود. این بازی امروز در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. با‌این‌حال، اگر بازیکنی جدید باشید و از قبل Modern Warfare را روی دستگاه خود نداشته باشید، احتمالاً نیاز به صبری طولانی داشته باشید؛ زیرا حجم دانلود این بازی بسیار بالا است.

کمی قبل از عرضه‌ی بازی، حساب رسمی توییتر Call of Duty اعلام کرد که پچ بتل رویال برای دارندگان Modern Warfare بین ۱۵ تا ۲۲ گیگابایت حجم دارد، اما نسخه‌ی رایگان آن بسیار حجیم‌تر است و  بین ۸۰ تا ۱۰۰ گیگابایت فضا نیاز دارد. همچنین، این بازی قابلیت Preload ندارد. 

با این‌که هنوز نمی‌توانیم به‌صورت دقیق حجمی را که بازی روی فضای ذخیره اشغال می‌کند، مشخص کنیم، اما می‌توانیم آن را با بازی های بتل رویال دیگر مقایسه کنیم. حجم دانلود Fortnite روی پی سی ۳۴.۹ گیگابایت، روی ایکس باکس وان ۳۰.۲۹ گیگابایت و روی پلی استیشن 4 ۶.۶۹ گیگابایت (به علاوه‌ی ۱۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی) است. حجم نصب بازی Apex Legends نیز درحال حاضر ۲۳.۰۹ گیگابایت روی پلی‌استیشن 4، ۵۶.۴ گیگابایت روی ایکس‌باکس وان و کمی بیشتر از ۲۲ گیگابایت روی پی‌سی است. بازی PUBG نیز روی استیم ۲۸.۴۹ گیگابایت، روی ایکس‌باکس وان ۱۷.۲۷ گیگابایت و روی PS4 هم ۲۵ گیگابایت حجم دارد.

CoD Warzone DL Size

سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که چرا Call of Duty: Warzone انقدر حجیم است؟ حجم نسخه‌ی کامل Modern Warfare به همراه همه‌ی بسته‌های دانلود خود (به جز Warzone) در حال حاضر ۱۵۶.۵ گیگابایت روی پلی‌استیشن ۴ است و Infinity Ward گفته که بازیکنان پی‌سی حدود ۱۷۵ گیگابایت فضای خالی برای محتوای پس از عرضه روی دستگاه خود خالی بگذارند. از آن‌جایی که Warzone یک بازی با ۱۵۰ بازیکن و نقشه‌های ترکیبی از نقشه‌های قبلی (که خود نیز بزرگ بودند!) است و حدود ۳۰۰ نقطه‌ی شاخص در آن وجود دارد، سایز بالای دانلود چندان غافل‌گیر کننده نیست. بخش Gunfight Mode بازی Modern Warfare نیز با ۲۰ گیگابایت دانلود برای شما فعال می‌شود و می‌توانید تا زمان تکمیل دانلود، در آن به تمرین بپردازید. 


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده