نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

حضور بازی Ghostwire: Tokyo در E3 2020 رسما تایید شد

پیت هاینز در جریان یک پادکست ضمن تایید حضور Ghostwire: Tokyo در E3 2020، به‌وجود ارتباطاتی میان این اثر و Doom Eternal اشاره کرد.

یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در جریان E3 2019 شاهدش بودیم، معرفی یک بازی جدید با نام Ghostwire: Tokyo بود. این اثر که در استودیو Tango Gameworks و زیر نظر خالق سری رزیدنت ایول یعنی شینجی میکامی مراحل ساخت خود را طی می‌کند، با تریلر جذاب و اتمسفریک خود توانست به‌مرکز توجه‌ها تبدیل شود. صدالبته که معرفی این اثر توسط ایکومی ناکامورا با آن حرکات و فن‌بیان شیرین این بازی‌ساز در محبوبیت اثر نام‌برده میان گیمرها بی‌تاثیر نبود اما، تجربه‌ی یک اثری ترسناک و اتمسفریک که قرار است از زیر دستان خالق Resident Evil رد شود، موردی خواستنی و جذاب است و تریلر معرفی بازی هم این موضوع را نوید می‌داد.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، مشخص شده که در E3 2020 شاهد حضور دوباره‌ی این بازی خواهیم بود. موضوع از این قرار است که پیت هاینز، رئیس قسمت بازاریابی و ارتباطات جهانی شرکت بتسدا، در جریان پادکست Kinda Funny's we have cool friends رسما اعلام کرد که در E3 2020 باید خودمان را برای نمایش تازه‌ی این بازی آماده کنیم. هاینز همچنین اشاره کرد که بتسدا هرگز غیبت در این رویداد را در برنامه‌های خود نداشته است. هاینز در ادامه‌ی صحبت‌هایش، حرفی قابل تفکر زد و آن، اشاره به وجود نوعی «ارتباط موازی» میان بازی Ghostwire: Tokyo و Doom Eternal بود. در صحبت‌های هاینز چنین می‌خوانیم:

من فعلا نمی‌خواهم هیچ چیزی بگویم اما میان دووم ایترنال و گوست‌وایر توکیو یک ارتباط موازی وجود دارد که در زمان نمایش بازی آن را توضیح خواهم داد. خیلی مشتاقم بدانم که آیا این موضوع را تا به‌ امروز تشخیص داده‌ بودید یا نه؟! وقتی بازی نمایش داده شد من آن را توضیح خواهم داد. مطمئنم که به زودی درمورد این ارتباط خاص و موازی صحبت خواهیم کرد.

Doom Eternal

وجود ارتباط میان دو بازی Doom و Ghostwire: Tokyo بدون ذره‌ای شک نکته‌ای بسیار جالب است که پیت هاینز به‌ آن اشاره کرده؛ اینکه میان آن توکیو تاریک و اتمسفریک که در آن انسان‌ها مثل سریال Leftovers درحال ناپدید شدن بودند و دنیای جهمنی Doom که در آن شیاطین توسط دووم‌گای به‌خاک‌وخون کشیده می‌شوند یک ارتباط وجود داشته باشد، موردی بسیار جالب است که برای مشخص شدنش باید صبر کنیم. بازی Doom Eternal در تاریخ ۱ فروردین ۹۹ منتشر می‌شود. پیت هاینز درحالی حضور Ghostwire: Tokyo در E3 2020 را تایید کرده که همین الان هم پیرامون برگزار نشدن این رویداد عظیم تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، بحث‌های بسیار زیادی وجود دارد. فعلا باید برای انتشار اطلاعات بیشتر صبر کنیم. اما نظر شما پیرامون وجود یک ارتباط میان Ghostwire: Tokyo و Doom Eternal چیست؟ دیدگاهتان را با زومجی درمیان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده