نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۹

جزئیات حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare موسوم به Warzone فاش شد

اطلاعات زیادی از حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare فاش شده که به رایگان بودن، تعداد بازیکنان در هر رقابت و سایر ویژگی‌های این مورد اشاره دارد.

گیم پلی حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare موسوم به Warzone به شکل Early Access توسط یکی از کاربران یوتیوب به‌نام Chaos فاش شده که احتمالاً از انتشار قریب الوقوع آن در هفته جاری خبر می‌دهد.

ویدیوی مذکور که حالا از صفحه‌ی این یوتیوبر حذف شده، گیم پلی چند مسابقه از حالت بتل رویال  Call of Duty: Modern Warfare را نشان می‌داد. براساس گزارشات منتشر شده، در این ویدیو رایگان (free-to-play) بودن حالت مستقل Warzone برای افرادی که بازی اصلی Call of Duty: Modern Warfare را خریداری نکرده‌اند تأیید شده است.

یکی از کاربران ردیت، اقدام به انتشار فهرست اطلاعاتی که از این ویدیو بدست آمده کرده که بر اساس آن، نقشه بسیار بزرگ حالت بتل رویال Warzone بسیاری از نقشه‌های قدیمی این مجموعه از قبیل Terminal ،Scrapyard ،Overgrown و Broadcast را در کنار چند ناحیه‌ی جدید در بر می‌گیرد. ضمن این‌که مناطقی از این نقشه، حالت برفی خواهد داشت. Chaos در این ویدیو اظهار داشته که کاربران در این نقشه هرگز احساس کپی بودن مناطق آن از روی نقشه‌های قدیمی را نخواهند داشت.

از دیگر اطلاعاتی که توسط این کاربر ردیت لیست شده، می‌توان به عدم نیاز به خریداری نسخه اصلی بازی Modern Warfare برای استفاده از آن و همچنین وجود قابلیت کراس پلی اشاره کرد. تعداد کاربران همزمان در مسابقات این مود، ۱۵۰ نفر گزارش شده اما ممکن است این میزان افزایش پیدا کند. ضمن این‌که امکان بازی در حالت‌های تک نفره، دو نفره و سه نفره نیز ممکن خواهد بود.

Call of Duty: Modern Warfare Warzone

لوت‌های بازی تنها به سلاح‌ها محدود شده و هیچگونه خبری از قطعات جانبی یا بسته‌های افزایش سطح سلامتی نخواهد بود. به‌نظر می‌رسد که بازیابی سطح سلامتی به‌صورت خودکار انجام می‌شود. ظاهراً مود Warzone شامل دو حالت کلی بوده که یکی به حالت اصلی بتل رویال و دیگری به بخشی موسوم به Plunder تعلق دارد. به نظر می‌رسد که Plunder یک مود رسپاون خواهد بود. منطقه امن بازی با یک مرز گاز مانند احاطه شده که به گفته‌ی Chaos بسیار سریع پیشروی می‌کند. یک سری جزئیات کوچک و بزرگ دیگر نیز در این خصوص منتشر شده که می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی مربوطه، فهرست کامل آن را مشاهده کنید.

در کنار اطلاعات منتشر شده، یک سری کدهای برنامه‌نویسی از سورس بازی Modern Warfare نیز وجود دارند که به تأیید قابلیت کراس‌پلی، حالت‌های سولو (تک نفره)، دو نفره و سه نفره، دو حالت مختلف و عدد ۱۵۰ برای تعداد بازیکنان در هر بازی می‌پردازند.

شایعاتی که قبلاً درباره این حالت منتشر شده بود، به انتشار غافلگیرانه حالت Warzone بدون اطلاع قبلی اشاره داشتند که البته وفور اطلاعات فاش شده طی چند ماه گذشته اکتیویژن در این امر را تا حد زیادی با شکست مواجه کرده است. در هر حال توصیه می‌کنیم که برای انتشار محتوای Warzone در آینده‌ای نزدیک (شاید طی ۲۴ ساعت آینده) منتظر باشید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده