// یکشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

ویژگی Hero Pools به‌همراه فصل رقابتی جدید Overwatch وارد بازی شد

به‌تازگی بیست و یکمین فصل بازی Overwatch در دسترس قرار گرفته است و ویژگی Hero Pools را در اختیار کاربران قرار داده است.

یکی از مواردی که در بازی Overwatch مشاهده می‌شود، این است که تعدادی از قهرمان‌های بازی مورد توجه بازیکنان قرار نمی‌گیرند و آن‌ها تنها به‌سراغ قهرمان‌هایی می‌روند که به اصطلاح در متای بازی قرار دارند. ازاین‌رو در فصل ۲۱ بازی اورواچ شاهد اضافه شدن ویژگی هستیم که این ساختار را تا حدی تغییر می‌دهد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت بلیزازد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر اورواچ، در هفته گذشته بیست و یکمین فصل از Overwatch را در اختیار کاربران قرار داد. در فصل ۲۱ ویژگی Hero Pools به حالت رقابتی بازی اضافه شده است. Hero Pools بدین صورت است که هر هفته، تعدادی از قهرمان‌ها برای حالت رقابتی در دسترس قرار می‌گیرد و بازیکنان تنها از میان قهرمان‌های مورد نظر، می‌توانند کاراکتر خود را انتخاب کنند. 

تیم طراحی Overwatch به‌جای استفاده از یک ساختار اتفاقی برای Hero Pools، به‌گونه‌ای این سیستم را در هر هفته تغییر می‌دهد که روی تجربه‌ی بازیکنان در حالت رقابتی تاثیر گذار باشد. ازاین‌رو شاهد تغییر ساختار متا در هر هفته خواهیم بود و تنوع انتخاب قهرمان‌ها هم بالا می‌رود. بلیزارد در فصل جاری Hero Pools را مورد آزمایش قرار می‌‌دهد و باتوجه‌به عملکردی که از خود نشان می‌دهد، آن‌ها تصمیم می‌گیرند که آیا پس از فصل ۲۱ هم از Hero Pools استفاده کنند یا خیر. 

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از صحبت‌های جف کپلن، کارگردان Overwatch، در مورد ویژگی‌ Hero Pools و بیست و یکمین فصل از بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده