// یکشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

محتوای جدیدی برای RimWorld: Royalty عرضه خواهد شد

شرکت Ludeon Studios برای اولین بسته‌ی قابل دانلود RimWorld، یعنی Royalty، محتوایی جدید عرضه می‌کند.

استودیوی Ludeon اخیراً آپدیت 1.1 را برای بازی RimWorld درکنار اولین DLC پولی آن، یعنی Royalty عرضه کرد. این شرکت در حال کار روی ازبین‌بردن مشکلات اجرایی بازی در طی هفته‌های آتی است، اما قصد دارد که یک بسته‌ی محتوایی جدید نیز به Royalty اضافه کند. تینن سیلوستر، سازنده‌ی این بازی، به تعدادی از موارد مورد نظر خود اشاره داشت و البته به بازیکنان یادآوری کرد که هیچ‌کدام از این موارد هنوز صد درصد قطعی نشده‌اند.

یکی از موضوعات مورد اشاره‌ی وی، قابلیت رد کردن لقب سلطنتی‌ است که بازیکن شاید علاقه‌ای به داشتن آن نداشته باشد. علاوه‌بر این فرمول‌های تولید انبوه بیشتر، Psycastهای مبارزه‌ای بیشتر و محتوایی گوناگون‌تر برای مأموریت‌هاست تا تنوع بیشتری به بازی اضافه شود. راهی که ازطریق آن بازیکنان بتوانند از مبارزه با Mech Clusterها اجتناب کنند و اینکه قرار گرفتن آن‌ها در نقشه چه اثری خواهد داشت نیز درحال بررسی است. احتمالاً بازیکنان در بخش Unstable استیم شاهد تعدادی از تست‌ها برای این بازی باشند.

RimWorld

سیلوستر همچنین تایید کرد که در زمانی نامعلوم، نسخه‌ی 1.2 بازی RimWorld عرضه می‌شود. بااین‌حال به‌گفته‌ی وی، ممکن است این به‌روزرسانی چیزهایی مثل مادهای بازی ر ا دچار مشکلاتی کند:

ما سعی خواهیم داشت که از تغییرات بنیادین کد اجتناب کنیم و تمامی تغییرات در به‌روزرسانی‌های آینده را مستندسازی کنیم. امیدوارم که مادها بدون ایجاد تغییرات بزرگ در Unity به‌راحتی قابل جا‌به‌جایی باشند. بااین‌حال، ناگزیر چیزهایی نیاز به به‌روز‌رسانی خواهند داشت. 


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده