// شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

بسته الحاقی A World Betrayed بازی Total War: Three Kingdoms معرفی شد

جدیدترین بسته الحاقی بازی Total War: Three Kingdoms با نام A World Betrayed با انتشار تریلری معرفی شد.

مدتی نه‌ چندان طولانی پس از انتشار بسته الحاقی Mandate of Heaven بازی Total War: Three Kingdoms، حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو کریتیو اسمبلی و شرکت سگا بسته داستانی جدید این بازی را با نام A World Betrayed معرفی کردند. داستان این بسته الحاقی که با انتشار یک تریلر معرفی شده است، به یکی از مهم‌ترین دوران تاریخی چین باستان برمی‌گردد که امپراطوری هان در حال فروپاشی است؛ به‌طوری که در شمال، دونگ ژو، حاکم ستمگر این امپراطوری توسط لو بو، فرمانده‌ی خود که مدت‌ها به وی خدمت کرده است، کشته شده است و همچنین در جنوب، سان سی، یکی دیگر از فرماندهان مهم آن زمان، پدر خود را از دست داده است.

دانلود ویدیو از آپارات

در این DLC شما می‌توانید از بین ۱۳ فکشن یا دولت یکی را انتخاب کنید که البته برخی از این فکشن‌ها آشنا هستند؛ اما با داستان و محل آغاز جدید در نقشه. همچنین یک‌سری نیروی جدید نیز در این بسته الحاقی اضافه شده‌اند که برخی از آن‌ها Handmaid Guard ،Flying Riders و Tiger Guard هستند. یک فرمانده جدید نیز به‌نام Yan Baihu به بازی اضافه می‌شود که برای همه بازیکنان در دسترس خواهد بود. به این موارد تعدادی ساختمان و نیروی جدید را نیز اضافه کنید که به رایگان در دسترس قرار خواهند گرفت.

باید تا زمان انتشار بسته صبر کرد و دید که چه موارد دیگری به بازی اضافه خواهد شد. تاریخ انتشار بسته الحاقی A World Betrayed بازی Total War Three Kingdoms برابر است با ۱۹ ماه مارس (۲۹ اسفند ماه) که می‌توان آن را با قیمت ۸.۹۹ دلار تهیه کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده