نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

طراح سابق مبارزات بازی God of War به استودیو inXile Entertainment پیوست

طراح مبارزات بازی God of War برای ساخت یک بازی نقش آفرینی نسل بعدی به استودیو inXile Entertainment پیوست.

طبق آخرین اخبار بازی، دین رایمر که در کارنامه‌ی خود سابقه کار روی مبارزات بازی God of War را دارد، به استودیو سازنده‌ی بازی Wasteland 3 یعنی inXile Entertainment پیوست. او اعلام کرد که در مورد پروژه جدید خود نمی‌تواند اطلاعاتی را منتشر کند اما مطمئن است که مردم از این بازی استقبال خواهند کرد. 

رایمر پیش از این به‌عنوان طراح مبارزات در استودیو‌های سانتا مونیکا و SuperBot فعالیت داشته است و پیش از پیوستن به inXile Entertainment نیز در استودیو بایوور به‌عنوان طراح ارشد موجودات مشغول به کار بوده است. بازی God of War در زمینه‌های مختلفی مورد تحسین طرفداران و منتقدان قرار گرفته است که یکی از بارزترین آن‌ها، بخش مربوط‌به مبارزات آن است که به طرز فوق‌العاده‌ای دلچسب و اعتیادآور کار شده است؛ بنابراین تجربه‌ی رایمر می‌تواند برای اعضای استودیو جدید خود بسیار مفید واقع شود و در پروژه‌ی جدید‌ موثر باشد. به‌گفته‌ی رایمر، او اکنون در inXile نیز به‌عنوان طراح ارشد مبارزات در حال کار است.

یکی از پروژه‌های آتی استودیو Inxile، بازی نقش آفرینی نوبتی آن‌ها یعنی Wasteland 3 است که قرار است تا در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۰ (۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹) به بازار عرضه شود و به همین علت به‌نظر نمی‌رسد که رایمر در ساخت این بازی نقشی داشته باشد. طبق توییتی که رایمر در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است، استودیو سازنده فعلا نمی‌تواند در مورد بازی جدید خود صحبتی کند یا فعلا آن را صرفا معرفی کند. همچنین به‌نظر می‌رسد که استودیو inXile همچنان به‌دنبال گسترش منابع انسانی خود است و برای ساخت بازی جدید خود تمایل دارد تا افراد بیشتری را به خود جذب کند. یکی از موقعیت‌های شغلی که این استودیو برای آن آگهی استخدام منتشر کرده است، طراح ارشد است که در این آگهی اعلام شده که فرد مورد نظر باید سابقه کار روی بازی‌های AAA را داشته و برای ساخت یک بازی نقش آفرینی نسل بعدی آماده به کار باشد. احتمالا این همان پروژه‌ای است که رایمر برای کار روی آن به استودیو inXile پیوسته است. 

Wasteland 3

تقریبا یک سال پیش بود که این استودیو یکی از سازندگان اصلی بازی Word of Warcraft را به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی جذب کرد و باتوجه‌به تیم سازندگان با تجربه‌ای که در حال پیوستن به inXile هستند، به‌نظر می‌رسد که با اثری هیجان‌انگیز رو‌به‌رو خواهیم بود و همین مورد انتظار را برای معرفی این بازی نقش آفرینی نسل بعدی سخت‌تر می‌کند. درهرصورت باید منتظر انتشار اخبار رسمی جدید توسط سازندگان باشیم تا ببینیم درنهایت بازی جدید استودیو inXile Entertainment چگونه خواهد بود. 

نظر شما راجع به پیوستن طراح مبارزات بازی God of War به استودیو سازنده بازی Wasteland 3 چیست؟ به نظر شما بازی آینده این استودیو می‌تواند شهرت آن را بیش‌ازپیش کند؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده