نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

تاریخ انتشار Ghost of Tsushima با انتشار یک تریلر مشخص شد

استودیو ساکرپانچ با انتشار یک تریلر حماسی دیگر از Ghost of Tsushima مشخص کرد که این بازی در تاریخ ۶ تیرماه ۱۳۹۹ در دسترس دارندگان پلی استیشن 4 قرار گرفت. همراه زومجی باشید.

به‌لطف رویداد The Game Awards که چندی پیش برگزار شد، شاهد انتشار تریلری جدید از بازی Ghost of Tsushima بودیم و اطلاعاتی کاملا جدید را از‌ آن به‌دست آوردیم. در آن تریلر جذاب و تماشایی اما متاسفانه تاریخ انتشار دقیق بازی اعلام نشد ولی، حالا با یک نمایش جدید طرف هستیم و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو ساکرپانچ به‌صورت کاملا ناگهایی یک تریلر داستانی را از این بازی منتشر کرده و در پایان آن، تاریخ انتشار بازی خود را اعلام کرده است.

جدیدترین تریلر بازی نشان می‌دهد که قهرمان داستان یعنی جین ساکای، یک نجیب‌زاده است و زیر نظر حاکم سوشیما که عموی او یعنی شیمورا باشد، بزرگ می‌شود؛ جین کودک اما کسی است که در آینده به‌ یک سامورایی تبدیل می‌شود و نیروهای مدافع این جزیره را هدایت می‌کند. این تریلر همچنین شکست اول ژاپنی‌ها در برابر مغول‌ها را نشان می‌دهد. شکستی که جین ساکای از آن جان سالم به‌در می‌برد و حالا برای به‌خاک و خون کشیدن نیروهای متجاوز مغول و خون‌خواهی سامورایی‌ها برگشته است. حالا قهرمان از گور برخواسته‌ی ما به‌اندازه‌ای به‌خون مغول‌ها تشنه است که از کشتن هر جنبده‌ی مغولی، ترس ندارد و حاضر است با زیرپا گذاشتن شرف سامورایی‌اش و خروجش از این مسیر، به‌هرقیمتی که شده سوشیما را پس بگیرد! صحنه‌هایی جذاب از گیم‌پلی و گرافیک چشم‌نواز بازی از دیگر لحظات پررنگ این تریلر هستند که در ادامه‌ی مطلب آن را تماشا می‌کنیم. همچنین سه‌نسخه‌ی دیلاکس، اسپشال و کالکتور بازی هم قراره است به‌فروش برسند و آیتم‌هایی جذاب و واقعا خواستنی‌ای را هم در خود جای داده‌اند.

Ghost of Tsushima

نسخه‌ی دیلاکس

Ghost of Tsushima

نسخه‌ی Special

Ghost of Tsushima

نسخه‌ی کالکتور

همچنین در پایان تریلر تاریخ انتشار بازی گوست آو سوشیما (Ghost of Tsushima) مشخص شد که براساس آن این بازی در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۱۳۹۹) در دسترس دارندگان پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت. در ادامه شما را به‌تماشای تریلر جدید بازی Ghost of Tsushima دعوت می‌کنیم که می‌توانید آن را با زیرنویس فارسی تماشا کنید.

دانلود از آپارات

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده