// پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

ولو: Half-Life: Alyx آغازی بر بازگشت مجدد ما به این مجموعه است

شرکت بزرگ ولو اعلام کرده است که بازی Half-Life: Alyx قرار است آغازی بر شروع مجدد مجموعه Half-Life باشد، نه پایانی برای آن.

طبق جدیدترین اخبار بازی و در قالب یک مصاحبه با رابین واکر، از مسئولان شرکت Valve، از وی پرسیده شد که آیا این شرکت هنوز هم روی بازی Half-Life 3 کار می‌کند یا خیر. پاسخ وی به شرح زیر است:

مجموعه Half-Life برای ما بسیار ارزشمند و پرمعنی است و ما بسیار علاقه‌مند هستیم که دوباره شخصیت‌ها، مکانیزم‌ها و المان‌های این بازی را مقابل خود مشاهده کنیم. در حال حاضر افرادی در تیم توسعه بازی Half-Life: Alyx حضور دارند که از زمان ساخت بازی Half-Life 2 کنار ما حضور داشته‌اند و چه بسا برخی از آن‌ها در ساخت نسخه اول بازی یعنی Half-Life نیز مشارکت داشته‌اند و هنوز کنار ما هستند. تعدادی زیادی نیز وجود دارند که بازی Half-Life: Alyx برای آن‌ها اولین پروژه است و البته امیدوارند که این نسخه از بازی آخرین ساخته‌ی این مجموعه نباشد. ما می‌توانیم بگوییم که ساخت بازی Half-Life: Alyx را به‌عنوان بازگشت به مجموعه Half-Life درنظر می‌گیریم، نه به‌ عنوان پایانی برای آن!

Half-Life: Alyx

پیش‌تر شرکت ولو در مورد روند ساخت بازی Half-Life 3 سکوت اختیار کرده بود؛ اما حالا و باتوجه‌به‌گفته‌هایی که در بالا مطالعه کردید، احتمالا امیدی برای ساخت این بازی وجود دارد. رابین واکر همچنین تاکید کرد که بازی Half-Life: Alyx باوجود اینکه یک پیش‌درآمد برای مجموعه Half-Life محسوب می‌شود، اما به‌نوعی داستان کلی آن رو جلو می‌برد. ادامه صحبت‌های وی را در زیر مطالعه می‌کنید:

بازی Half-Life: Alyx یک نسخه کامل و مجزا در مجموعه Half-Life محسوب می‌شود که دارای محتوای کاملا جدید و مختص‌به‌خود است و همچنین از یک خط داستانی روایت‌محور و مهم بهره‌ می‌برد که به‌نوعی می‌تواند داستان کلی مجموعه را نیز به جلو هدایت کند. به‌زبان ساده‌تر، داستان این بازی یک بخش حیاتی از داستان اصلی را روایت می‌کند و باعث جلو رفتن آن می‌شود.

سپس از وی پرسیده شد که آیا این بازی به پایان‌بندی داستان بازی Half-Life 2 - Episode 2 کمکی می‌کند؟ او هم به شکلی مرموز پاسخ داد:

فکر بدی نیست که طرفداران قبل از تجربه بازی Half-Life: Alyx وقایع بازی Half-Life 2 - Episode 2 را با خود مرور کنند.

در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی Half-Life: Alyx، پیش‌تر در زومجی جدیدترین تریلر گیم‌پلی این بازی واقعیت مجازی را مشاهده کردید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده