نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۸

با انتشار یک تریلر تاریخ انتشار نسخه پی سی Death Stranding مشخص شد

کمپانی ۵۰۵ گیمز با انتشار یک تریلر کوتاه تاریخ انتشار و جزئیات نسخه پی سی بازی Death Stranding بازی را مشخص کرد.

چندی پیش بود که بالاخره، جدیدترین ساخته‌ی هیدئو کوجیما یعنی بازی Death Stranding منتشر شد و دارندگان پلی استیشن 4 بالاخره توانستند این اثر موردانتظار و مرموز را تجربه کنند. هیدئو کوجیما که او را با آفرینش ژانر اکشن/مخفی‌کاری و اولین بازی پست‌مدرن هنر هشتم می‌شناسیم، با «دث استرندینگ» در مسیر پیاده‌سازی ایده‌هایی کاملا جدید و جاه‌طلبانه قدم زد و خروجی نهایی، اثری باکیفیت است که به‌احتمال بسیار زیاد برای دیدن یک بازی شبیه به‌آن باید سالیان سال منتظر بمانیم. دث استرندینگ که از همان اول برای عرضه روی پلی استیشن 4 برنامه‌ریزی شده بود، پس از کش‌وقوس‌های فراوان و پیش از انتشار برای این پلتفرم، برای پی سی نیز تایید شد و حالا در جریان آخرین اخبار بازی، مشخص شد که این اثر در تاریخ ۲ ژوئن (۱۳ خرداد ۱۳۹۹) در دسترس گیمرهای پی سی قرار خواهد گرفت.

نسخه‌ی کامپیوتر بازی با آیتم‌هایی با حال‌وهوای سری بازی‌های Half-Life در دسترس قرار خواهد گرفت. این آیتم‌های پوششی را می‌توانید برای پوشش سر یا دست کاراکتر سم به‌کار ببرید. نسخه‌ی پی سی بازی از حالت Photo Mode هم بهره می‌برد و انتظار می‌رود که این ویژگی از بازی، در دسترس دارندگان نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 هم قرار بگیرد. چندی پیش هیدئو کوجیما با انتشار یک تریلر که حال‌وهوای فیلم جنگی 1917 را بازسازی می‌کرد، تنور حواشی اطراف بازی دث استرندینگ را داغ کرد و این روزها که خبرهای متعددی از سری بازی‌‌های سایلنت هیل می‌شنویم که کوجیما را به‌عنوان سازنده‌ی نسخه‌ی جدید آن مطرح می‌کنند، اخیرا نام این بازی‌ساز ژاپنی را دوباره در سرخط خبرهای ویدیوگیم می‌بینیم. بازی Death Stranding در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۹ را کسب کرد. در خلاصه‌ی بررسی زومجی از این بازی، چنین می‌خوانیم:

بازی دث استرندینگ در نهایت به محصولی کاملا سلیقه‌ای تبدیل شده است. هرچند بازی انواع و اقسام سازه‌ها، آیتم‌ها و اسلحه را دارد اما در نهایت گیم‌پلی متفاوت آن نمی‌تواند تمام بازیکنان را مجذوب خود کند. البته اگر با آن کنار بیایید و وظیفه سم را به عنوان یک پورتر قبول کنید، نهایت لذت را از دنیای بازی خواهید برد. دث‌استرندینگ چه در ارائه داستانی اوریجینال و چه در زمینه طراحی و موسیقی توانسته تا محصولی درخور را ارائه کند. اگر تجربه‌ای متفاوت می‌خواهید دث استرندینگ بازی شما خواهد بود در غیر این صورت بهتر است به گزینه‌های دیگری فکر کنید.

دث‌استرندینگ را هم‌اکنون می‌توانید روی پلی‌استیشن 4 تجربه کنید. در ادامه توجه شما را به‌تریلر نسخه‌ی پی‌سی بازی جلب می‌کنیم:

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده