نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تصاویر جدید The Witcher 3 رابط کاربری و گرافیک فوق العاده زیبای بازی را نشان می دهد

یک روز دیگر آمد و استودیو سی‌دی پراجکت رد در صفحه فیس‌بوک بازی The Witcher 3: Wild Hunt اقدام به انتشار تصاویر جدید از این بازی موردانتظار کرد. در حالی که تنها سه هفته به عرضه بازی زمان باقی مانده و انتظار طرفداران تقریبا لبریز شده، اخیرا تصاویر جدید دیگری از بازی منتشر شده که در ادامه شما را دعوت به تماشای آن‌ها می‌کنیم.

در این تصاویر که زیبایی آن‌ها چشمان هرکس را از آن خود می‌کند، می‌توانیم گَرالت را در قسمت‌های مختلف دنیای بازی اعم از کوهستان، یک روستای محلی و مبارزه با یک گریفین در یک دشت وسیع را تماشا کنیم. در این تصاویر همچنین می‌توانید رابط کاربری بازی و حرکات اصلی گرالت را هم مشاهده کنید.

The Witcher 3 Wild Hunt (1)

مانند نسخه قبل، گَرالت توانایی استفاده از دو شمشیر از جنس فولاد و نقره را دارد. کاربران برای مبارزه با هیولاها باید از شمشیر نقره و مبارزه با انسان‌ها از شمشیر فولادی خود استفاده کنند. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، گرالت قابلیت حمله سریع، قوی و جا خالی دادن را دارد و با استفاده از یک دکمه دیگر می‌تواند از قدرت‌های جادویی خود در برابر دشمنان استفاده کند.

The Witcher 3 Wild Hunt (4)

در قسمت بالا رابط کاربری بازی در زمان مبارزات را مشاهده کردیم. اما در ادامه با یکدیگر نگاهی به رابط کاربری بازی در اوقات عادی می‌اندازیم. گَرالت مانند نسخه قبلی قابلیت دویدن، پریدن و در این نسخه استفاده از حس جادوگری خود برای یافتن چیزهای مختلف را دارد. یکی از خصوصیات دیگری که به رابط کاربری بازی استفاده شده، صدازدن اسب خود است. به لطف دنیای بزرگ بازی و قابلیت اسب‌سواری، شما با استفاده از یک دکمه می‌توانید در هر نقطه‌ای که قرار دارید اسب خود را صدا بزنید. در تصویر آخر همچنین می‌توانیم تابلویی که برای استفاده از قابلیت مسافرت سریع (Fast Travel) در بازی نهاده شده است را هم تماشا کنیم.

The Witcher 3 Wild Hunt (3)

نظر شما راجع به این تصاویر چیست؟

بازی The Witcher 3: Wild Hunt که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است، در تاریخ ۱۹ مِی (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) و تقریبا سه هفته دیگر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی، پیشنهاد می‌کنیم قبل از عرضه بازی  پیش‌نمایش The Witcher 3: Wild Hunt را از دست ندهید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده