// دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

Valorant نام بازی شوتر استودیو رایت گیمز خواهد بود

به‌تازگی اطلاعاتی از Project A، بازی تیراندازی پنج‌ در مقابل پنج نفر رایت گیمز فاش شده است که نشان می‌دهد نام اصلی آن Valorant است.

در جریان رویداد ۱۰ سالگی بازی League of Legends بود که استودیو رایت گیمز (Riot Games)، سازنده و ناشر League of Legends، بازی تیراندازی و رقابتی خود را با اسم رمز Project A یا Project Ares معرفی کرد. در ادامه دیگر اطلاعات جدیدی از بازی و ساختار آن در دسترس قرار نگرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران توییتر به نام Breslau متوجه تصاویر جدیدی از بازی Project A شده است که به اشتباه توسط IGN منتشر شده بود. ظاهرا تیم سازنده یک نسخه مخصوص از Project A را در اختیار خبرنگاران و نویسنده‌ها قرار داده است تا با ساختار بازی آشنا شوند. باتوجه‌به گفته‌های Breslau به‌نظر می‌رسد به‌زودی شاهد منتشر شدن ویدیوها و اطلاعات بیشتری از Project Ares باشیم. همچنین رایت گیمز حساب کاربری توییتر مخصوص این بازی را با نام Valorant باز کرده است. 

Valorant

ازاین‌رو به احتمال زیاد Valorant نام اصلی بازی باشد، زیرا کانال توییچ این بازی هم با همین اسم راه‌اندازی شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر فاش شده از بازی Valorant را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. Valorant یک بازی رقابتی و تیراندازی پنج‌ در برابر پنج نفر است که قهرمانان جدا از اسلحه، دارای جادوهای مختلفی هستند. بااین‌حال رایت گیمز بازی‌های متعددی را معرفی کرده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که هرکدام از آن‌ها چه تجربه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده