نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

گروه‌بندی مسابقات SL ImbaTV Dota 2 Minor مشخص شد

نحوه‌ی دسته‌بندی تیم‌ها در مرحله‌ی گروهی مسابقات StarLadder ImbaTV Minor بازی Dota 2 تعیین شد.

طرفداران بازی Dota 2 باید خود را آهسته آهسته برای مسابقات StarLadder ImbaTV Minor آماده کنند. سومین رویداد ماینور فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 در بازه‌ی زمانی ۱۵ تا ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۵ تا ۸ مارس ۲۰۲۰) برگزار می‌شود و این بدان معنا است که تنها چند روز تا آغاز این رویداد هیجان‌انگیز فاصله داریم. مسابقات استارلدر ایمبا‌تی‌وی مثل سایر ماینورهای این فصل در مجموع دارای جایزه‌ی نقدی ۳۰۰ هزار دلاری و ۶۶۰ امتیاز Dota Pro Circuit است که بین ۸ تیم شرکت‌کننده تقسیم خواهد شد. علاوه‌بر این، قهرمان این رویداد مستقیماً به تورنمنت ESL One Los Angeles Major راه خواهد یافت و می‌تواند شانس خود را برای افزایش جایزه‌ی نقدی و امتیاز دریافتی امتحان کند. برگزارکنندگان این رویداد اخیراً از نحوه‌ی دسته‌بندی تیم‌ها در مرحله‌ی گروهی پرده برداشتند که در ادامه قابل مشاهده است.

گروه اول

گروم دوم

Boom EsportsforZe EsportsAllianceFighting Pandas
business associatesTeam AsterGambit EsportsNo-Ping Esports

Nikobaby

باتوجه‌به اینکه تیم Team Aster اخیراً نتایج خوبی در منطقه‌ی چین کسب کرده است، می‌توان انتظار قرارگیری آن‌ها در رده‌ی نخست گروه اول را داشت. در این گروه سه تیم Boom Esports ،business associates و forZe Esports نیز دیده می‌شوند که احتمالاً از میان آن‌ها Boom Esports به مرحله‌ی گروهی راه یابد. از آن‌جایی‌که اکثر تیم‌های برجسته‌ی رویداد استارلدر ایمبا‌تی‌وی در گروه دوم به رقابت می‌پردازند، دیدارهای حساس‌تر و هیجان‌انگیزتری را در این گروه شاهد خواهیم بود. البته رقابت اصلی بر سر قرارگیری در رده‌ی اول گروه بین تیم‌های Alliance و Gambit Esports خواهد بود. تیم Fighting PandaS اخیراً دو بازیکن برجسته‌ی خود را از دست داد و نمی‌توان روی راه‌یابی آن‌ها به مرحله‌ی گروهی حساب باز کرد. با اینکه تیم NoPing Esports در مرحله‌ی مقدماتی منطقه‌ی آمریکای جنوبی توانست از سد تیم‌های قدرتمند paiN Gaming و FURIA Esports بگذرد، اما احتمالاً در گروه دوم زیر سایه‌ی تیم‌های الاینس و گمبیت قرار می‌گیرد.

در مرحله‌ی گروهی مسابقات StarLadder ImbaTV Minor ابتدا تیم‌ها به دو گروه تقسیم می‌شوند و در گروه‌هایشان با فرمت GSL رقابت می‌کنند. تیم‌ها در این مرحله به ازای هر پیروزی امتیاز کسب می‌کنند و براساس این امتیازات در یکی از جایگاه‌ها قرار می‌گیرند. با پایان این مرحله، تیم‌های اول و دوم هر گروه در براکت بالایی مرحله‌ی اصلی دسته‌بندی خواهند شد و دو تیم انتهای جدولی از گردونه‌ی رقابت‌ها خارج می‌شوند. در مرحله‌ی اصلی نیز تیم‌ها در براکتی دو حذفی به مصاف هم می‌روند و نحوه‌ی برگزاری تمام دیدارها به‌استثنای «دیدار فینال» به‌شکل Best-of-Three است. باعنایت‌به اینکه قهرمان مسابقات استارلدر ایمبا‌تی‌وی مستقیماً به سومین رویداد میجور این فصل راه می‌یابد، این تیم تنها بیشترین امتیازِ قابل دریافت در یکی از دو رویداد را به دست می‌آورد. برای مثال، اگر تیم قهرمان SL ImbaTV در رده‌ی آخر رویداد میجور قرار بگیرد، ۱۴۰ امتیاز قرارگیری در رده‌ی نخست رویداد ماینور را کسب می‌کند، اما اگر در رده‌ی هشتم رویداد میجور قرار بگیرد، ۴۵۰ امتیاز مربوط‌به ایستادن در این رده را به دست می‌آورد.  


منبع Liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده