نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

The Dark Pictures: Little Hope تابستان ۲۰۲۰ منتشر می‌شود

قسمت دوم از مجموعه The Dark Pictures با عنوان Little Hope تابستان امسال برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی‌ سی منتشر خواهد شد.

سوپر مسیو گیمز (Supermassive Games) و باندای نامکو (Bandai Namco) در ماه آگوست سال ۲۰۱۹ با معرفی Man of Medan عرضه‌ی مجموعه منتخب بازی‌های ترسناک، ماجراجویی خود را با عنوان The Dark Pictures آغاز کردند. باندای نامکو در ادامه‌ از معرفی بازی‌های بیشتری در این زمینه خبر داده بود که حالا Little Hope را به عنوان دومین قسمت از این مجموعه انتخاب کرده است. این بازی که در خود Man of Medan نیز به آن اشاره شده بود، تابستان سال جاری میلادی به صورت رسمی منتشر خواهد شد.

باندای نامکو ویدیوی جدیدی را در این خصوص منتشر کرده که با اشاره به برخی از نظرات مثبت منتقدان درباره بازی Man of Medan آغاز می‌شود. در ادامه‌ی این تیزر، واکنش برخی از استریمرها نسبت به این بازی را داریم و در نهایت بازی Little Hope به عنوان قسمت جدید مجموعه The Dark Pictures معرفی می‌شود. ناشر این بازی توضیحات مختصری را درباره The Dark Pictures: Little Hope در وبسایت رسمی خود منتشر کرده که در بخش‌هایی از آن می‌خوانیم:

۴ دانشجوی جوان به همراه استاد خود در شهر متروکه‌ای به نام «LITTLE HOPE» گیر افتاده‌اند. آن‌ها باید از میان چشم‌اندازهای کابوس‌وار این شهر که بی‌رحمانه از میان فضای پوشیده از مه آن به دنبال‌ آن‌ها می‌آیند عبور کرده و درشرایطی که در اوج تنهایی به دنبال راهی برای رهایی از این جهنم می‌گردند، ریشه‌ی وقایع شیطانی این شهر را پیدا کرده و نحوه ارتباط با آن‌ها بیاموزند.

The Dark Pictures: Little Hope تابستان امسال برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. چند قسمت دیگر از این مجموعه نیز برای ماه‌های آینده برنامه ریزی شده که فرایند ساخت آن‌ها هم‌اکنون در دست انجام است. سوپر مسیو گیمز وعده داده تا هر ۱۲ ماه، دو قسمت از این مجموعه را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. شما می‌توانید در ادامه نگاهی به تیزر بازی The Dark Pictures: Little Hope داشته باشید:

تماشا از یوتیوب


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده