// پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

Resident Evil Resistance به خاطر نبود کمپین دوم به Resident Evil 3 آمده است

ماساچیکا کاواتا، تهیه کننده Resident Evil 3 Remake، اعلام کرده که به‌خاطر نبود کمپین دوم برای بازی، بخش چندنفره Resident Evil Resistance را ساخته‌اند.

کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر مجموعه Resident Evil، با بازسازی Resident Evil 2 Remake توانست تجربه‌ی بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد و یاد و خاطره کاربران قدیمی را هم زنده کند. ساختار بازی به‌گونه‌ای بود که بازیکن برای کسب تجربه‌ای کامل، باید داستان را با هر دو کاراکتر درنظر گرفته شده، کامل می‌کرد. این در حالی است که بازی Resident Evil 3 Remake فاقد کمپین دوم است و تنها ازطریق جیل ولنتاین بازی را کامل خواهید کرد. ازطرفی این نسخه دارای یک حالت آنلاین به نام Resident Evil Resistance است که در همان محیط راکون سیتی روایت می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ماساچیکا کاواتا، تهیه کننده رزیدنت ایول 3 ریمیک، به‌تازگی مصاحبه‌ای را با 4Gamer انجام داده است. وی در گفت‌وگوی خود به این مورد اشاره کرده است که دلیل قرار دادن Resident Evil Resistance و Resident Evil 3 Remake در یک بازی، این بوده است که نسخه ریمیک فاقد کمپین دوم برای تجربه است. بااین‌حال کاربران در بخشی از داستان بازی، هدایت کارلوس را به‌دست می‌گیرند تا تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنند.

بااین‌وجود کمپین دوم نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 Remake هم دارای محیط‌های مشابه بسیاری با اولین کمپین است، اما شاهد میان‌پرده‌ها و محیط‌های جدیدی هم هستیم که تجربه‌ی کاربر را تغییر می‌دهد. ازطرفی نسخه‌های مختلف زیدنت ایول، جزو آن دسته از بازی‌هایی هستند که به‌خاطر ساختار اسپیدران شکل خود ارزش تکرار بالایی دارند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده