نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

فروش بازی Darksiders Genesis فراتر از حد انتظارات بوده است

لارس وینگفورس رئیس شرکت مادر Embracer Group، در خلال گزارش مالی اخیر خود، آمار فروش Darksiders Genesis را فراتر از انتظارات توصیف می‌کند.

بازی Darksiders Genesis تجربه جالب و متفاوتی در مجموعه‌ی Darksiders از استودیوی ایرشیپ سیندیکیت (Airship Syndicate) محسوب می‌شد که سبک اکشن – ماجراجویی و حالت سوم شخص نسخه‌های قبلی خود را کنار گذاشته و به جای آن، از استایل hack-and-slash و زاویه دوربین ایزومتریک استفاده کرده است. این تغییر، به‌وضوح در موفقیت این بازی تأثیرگذار بوده است. این بازی در پی استقبال بالای مخاطبان، در ماه دسامبر سال گذشته میلادی برای پی سی و سرویس گوگل استیدیا نیز منتشر شد و حالا به نظر می‌رسد که بازخورد مثبت مخاطبان، آمار فروش بسیار خوبی را نیز به دنبال داشته است.

براساس صحبت‌های لارس وینگفورس، رئیس شرکت مادر Embracer Group، به عنوان صاحب امتیاز شرکت THQ Nordic، ناشر بازی Darksiders Genesis که در خلال گزارش مالی اخیر این شرکت مطرح شد، آمار فروش این بازی در زمان انتشار بسیار خوب و قابل توجه بوده و با ادامه‌ی این روند موفقیت‌آمیز، مجموع فروش این بازی از انتظارات ناشران آن فراتر رفته است. وینگفورس در ادامه می‌گوید:

به نظر من، Darksiders Genesis عملکرد بسیار خوبی را از خود به جا گذاشته است. این بازی به خوبی مورد پذیرش مخاطبان قرار گرفته و عملکرد موفقیت‌آمیز آن بعد از بازه‌ی انتشار نیز ادامه پیدا کرده است. میزان فروش این بازی از انتظارات خود من فراتر بوده است.

بازی Darksiders Genesis از آذرماه سال گذشته برای پی‌سی و استیدیا قابل دسترسی بوده و چند روز پیش، برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ نیز منتشر شد. شما می‌توانید با مراجعه به لینک این مطلب، به نقد و بررسی زومجی از این بازی نیز نگاهی داشته باشید. در قسمت‌هایی از این مطلب می‌خوانیم:

بازی Darksiders Genesis جز آن دسته بازی‌هایی است که می‌توان روزی یکی دو ساعت از وقت خود را به آن اختصاص داد و ابدا پشیمان نشد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده